مرحله نهایی مسابقات لیک دسته یک والیبال زنان کشور در اردکان با برتری تیم‌های چادرملو این شهر، علی بابای اصفهان، خیام بتن نیشابور و سیریک‌گنبد مقابل حریفان آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۲۷۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱ 09 February 2022

هادی عباسی مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی چادرملو گفت: مرحله ابتدایی این رقابت‌ها در گنبد و ارومیه برگزار شد و در مرحله بعد، تیم‌های حاضر در نیشابور رقابت‌های یک هشتم نهایی را پشت سر گذاشتند.

وی ادامه داد: مرحله یک چهارم نیز از روز گذشته به میزبانی اردکان با حضور هشت تیم در قابل دو گروه آغاز شده که تیم های اول و دوم مرحله حذفی به لیگ برتر صعود خواهند کرد.

عباسی ادامه داد: در پایان روز نخست این مرحله از رقابتها که در سالن اختصاصی والیبال آیت الله سید روح‌الله خاتمی اردکان برگزار شد، تیم چادرملو اردکان ۳ بر ۲ نماینده تربت حیدریه را شکست داد.

وی افزود: الماس جم بوشهر ۳ بر ۱ بازی را به علی بابا اصفهان واگذار کرد و رقابت فدک قم و خیام بتن نیشابور ۳ بر ۲ به نفع نماینده نیشابور به پایان رسید.

مدیر باشگاه ورزش چادرملو اردکان در ادامه گفت: بازی سیریک گنبد با نماینده فریدونکنار با نتیجه ۳ بر ۰ به نفع نماینده گنبد به پایان رسید.

عباسی در پایان یادآور شد: در گروه اول این مرحله از مسابقات تیم‌های چادرملو اردکان نماینده استان یزد، ستارگان تربت حیدریه، الماس جم بوشهر و علی بابا حضور دارند و در گروه دوم نیز تیمهای فدک قم، خیام بتن نیشابور،  سیریک گنبد و موحم‌ فریدونکنار با هم رقابت می‌کنند.

آغاز مرحله نهایی لیگ دسته یک والیبال کشور در اردکان

آغاز مرحله نهایی لیگ دسته یک والیبال کشور در اردکان

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار