رئيس پليس راه آهن شهرستان اراك از شناسایی و دستگیری باند ۷ نفره سرقت تسمه های آهنی پل های تقويتی خط راه اهن اراک به سمنگان خبرداد.
کد خبر: ۱۰۲۷۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰ 08 February 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی ، سرهنگ " امید منتظر" افزود: در پی اعلام گزارشي به مركز فوريت هاي پليس ۱۱۰ مبنی بر اینکه فردی با یک عدد پتک سنگین در حال تخریب بتن سیمانی پل های راه آهن اراک به سمنگان و سرقت تسمه های آهنی آن می باشد، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، به محل اعلامی اعزام و فرد مورد نظر را دستگیر و ۴۰ کیلو گرم تسمه مسروقه از او کشف شد.
وی یادآور شد: با توجه به اعتراف سارق در بازجویی های فنی کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی به سرقت تسمه های آهنی پل های تقویتی خط راه آهن اراک به سمنگان با مشارکت۶ نفر دیگر از همدستانش ، تمهیدات لازم برای شناسایی و دستگیری دیگر سارقان در دستور کار قرار گرفت.
رئيس پليس راه آهن شهرستان اراك با توجه به شناسایی مخفیگاه دیگر همدستان سارق در این شهرستان افزود: با انجام عملیاتی هدفمند از سوی مأموران۶ نفر دیگر از سارقان دستگیر و ۳۰۰ کیلو گرم از تسمه های آهنی سرقت شده و ۱۲ گرم شیشه و هروئین در بازرسی مأموران از مخفیگاه آنان کشف شد.
سرهنگ منتظر اظهارداشت: تمامی سارقان دستگیر شده در این عملیات، پس از تشکیل پرونده قضائی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار