فرمانده سپاه امام رضا(ع):
فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: ما همواره آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن شماره یک انقلاب اسلامی می‌دانیم چرا که ماهیت آنها عوض نشده و نمی‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۹ 29 September 2015
یعقوب علی نظری در گردهمایی بزرگ ایثارگران شهرداری مشهد که در محل تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: هشت سال جنگ در توسعه و پیشرفت انقلاب اسلامی نقش به‌سزایی داشته و بر امنیت نظام اسلامی نیز بسیار تاثیرگذار بوده است.

وی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس دستاوردهای بزرگی بدست آورده‌ایم، افزود: ابرقدرت‌های جهان در این جنگ درهم شکستند و ذکر این نکته حائز اهمیت بوده که باید در نسل‌های جدید نیز نسبت به رشادت‌های دلاورمردان ایران آگاه‌سازی انجام گیرد چرا که تمامی لحظات و صحنه‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی می‌تواند سبب فرهنگ‌سازی شود تا نسل‌های جدید با این واژه‌ها غریبه نباشند و همواره نام و یاد شهدا را در ذهن داشته باشند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) بیان کرد: در زمانی که صدام با امکانات و حمایت غرب و شرق به ایران اسلامی حمله کرد سبب نگرانی مردم شد اما امام خمینی(ره) هیچگونه ترس و نگرانی نداشته و با آرامش کامل به سخنرانی‌ها و مدیریت خود می‌پرداختند.

وی ادامه داد: در جنگ با دشمن هیچ‌گاه متوسل به عوامل استکبار از جمله آمریکای خبیث نشدیم که این یکی از اندیشه‌های بلند امام خمینی(ره) بود و ما همواره آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن شماره یک انقلاب اسلامی می‌دانیم چرا که ماهیت آنها عوض نشده و نمی‌شود.

نظری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مختص به ایران نیست، گفت: بسیاری از مردم منطقه از انقلاب الهام گرفتند و در حقیقت انقلاب اسلامی ایران مختص به ایران نیست بلکه کشورهای منطقه نیز از آن الگو گرفته‌ و سبب تقویت و حفظ هویت مملکت سایر کشورهای آزاده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار