خطیب جمعه مرودشت در ادامه گفت: صنعت خودورسازی در سال‌های اخیر با انتقادات جدی رو به‌رو بوده و نتوانسته رضایت مردم را کسب کند ولذا مسئولان صنعت خودروسازی باید نسبت به جبران این کمبودها وعقب ماندگی ها اقدامات شایسته ای بکار گیرند.
کد خبر: ۱۰۲۶۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 05 February 2022

تابناک فارس به نقل از شیرازه: حجت الاسلام مهدی آقائی امام جمعه مرودشت در خطبه های این هفته، اشاره ای به فرارسیدن ماه رجب کرد و گفت: ماه رجب یک فرصت تقرّب به ‌ارزشهای الهی و تقرّب به‌ذات مقدّس پروردگار و فرصت خودسازی است .

آقائی در ادامه ضمن شهادت امام هادی (ع)،بیان داشت :امام هادی (ع) در سلسله هدایتی ائمه اطهارنقش بسیارمحوری در سازمان تشکیلاتی تشییع ایفا نمودوارزشمندترین شناسنامه معرفی اهل بیت را درغالب زیارت جامعه کبیره به یادگارگذاشت.


خطیب جمعه مرودشت با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: دهه فجر که به فرموده مقام معظم رهبری آیینه‌ای است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس و سرانجام هم انقلاب به پیروزی رسید و پس از قرن ها سبب احیا و حاکمیت اسلام در برابر دشمنان نظام شد.

آقائی در ادامه به اساس پیروزی انقلاب در سال 57 توسط مردم وبه محوریت امام راحل اشاره نمود وافزود:کشور ایران به لحاظ موقعیت استراتژیکی که در منطقه دارد چشم طمع دشمنان زیادی به این کشور بودولذا مردم مومن واسلام دوست ومتحد در حول محور اسلام با شریعتی به نام دین اسلام که برگرفته از فرهنگ هیهات من الذله بودبا رهبری مرجعیت دینی و ولی فقیه به یاری خداوند متعال و با دستان خالی توانست رژیم پهلوی را سرنگون کند.


امام جمعه مرودشت با بیان اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای مرور گفتمان انقلاب اسلامی وتبیین دستاوردهای بزرگ انقلاب می باشد ،بیان کرد:بعد از پیروزی بزرگ انقلاب ،امنیت کشوربرای همیشه تامین گردیدوموتور پیشران این مملکت به سرعت در حال رشد می باشدواز سوی دیگر مشارکت مردم در تعیین ارکان قدرت نظام به دستان خودشان ،ارتقاء شگفت انگیزبینش سیاسی مردم نسبت به جامعه ،سنگین شدن کفه عدالت در ارکان مختلف وتقسیم امکانات عمومی کشور در همه جا از ویژگی برجسته این انقلاب می باشد.

وی یکی از راه های پیشرفت کشور را توسعه شرکت های دانش بنیان قلمداد نمود وافزود:با توجه به گلایه رهبر معظم انقلاب نسبت به توسعه شرکت های دانش بنیان در صنایع کشور ،نیاز به رشد وتوسعه ویژه این شرکت ها در صنعت کشور می باشیم.


خطیب جمعه مرودشت در ادامه گفت: صنعت خودورسازی در سال‌های اخیر با انتقادات جدی رو به‌رو بوده و نتوانسته رضایت مردم را کسب کند ولذا مسئولان صنعت خودروسازی باید نسبت به جبران این کمبودها وعقب ماندگی ها اقدامات شایسته ای بکار گیرند.

آقائی همچنین به شهادت سرهنگ دوم شهید علی اکبر رنجبرجانشین پاسگاه بیدزرد شیراز توسط اراذل و اوباش اشاره نمود وضمن عرض تسلیت به به خانواده وی و مجموعه نیروی انتظامی ،اظهار داشت: ماموران جان برکف و ولایتمدار انتظامی همواره در مقابله با اشرار واراذل واوباش و مخلان نظم و آرامش در سطح جامعه، برخورد قاطعی داشته و با افتخار جان گرانبهای خود را تقدیم امنیت و آرامش جامعه می نمایند.

وی افزود: متاسفانه برخی قوانین باعث بسته شدن دست وپای ماموران جان برکف ما در مقابله با اشرار واراذل و اوباش گردیده ونیاز به بازنگری مجدد در مجلس شورای اسلامی داردواین نشان از مظلومیت نهاد مقدس ناجا در برخورد با متخلفان دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار