مدیرکل هواشناسی خوزستان در گفتگو با تابناک؛
احتمال وقوع پدیده گرد و غبار به دلیل وجود رطوبت موجود در هوا کم است با این حال به دلیل وجود کانون های سرخ منابع گرد و غبار که در همه استان وجود دارد اگر تندبادی اتفاق افتاد احتمال وقوع گردوغبار نیز وجود دارد
کد خبر: ۱۰۲۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۶ 29 September 2015
کوروش بهادری مدیر کل هواشناسی استان خوزستان در گفت و گو با تابناک خوزستان گفت: امروز و هفته آینده به دلیل حضور جریانات گرم و مرطوب جنوبی انتظار افزایش رطوبت و پدیده شرجی را در نواحی جنوبی استان و شهرهای ساحلی با شدّت و ضعف تا اواخر هفته انتظار داریم.

بهادری افزود: همچنین به دلیل رطوبت در جوِّ برخی نقاط شمالی و مرتفع استان در بعد از ظهر,این احتمال وجود دارد که ناپایداری هایی به صورت وزش تند باد,افزایش ابر و گاهأ بارش های رگباری و پراکنده به صورت خفیف در نواحی شمالی , مرتفع و شرقی استان تا آخر هفته به وجود بیاید.

وی ادامه داد: دمای هوای استان نسبت به هفته گذشته بین1الی3 درجه سانتی گراد کاهش داشته است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: امروز گرم ترین نقطه استان,شهرستان آبادان و رامهرمز با43درجه سانتی گراد بود.

کوروش بهادری افزود: دما اهواز41درجه سانتی گراد اعلام شده وحداقل دما استان در شهرستان ایذه ودهدز با 21درجه سانتی گراد بوده است.

بهادری در رابطه با پدیده گرد و غبار گفت: احتمال وقوع این پدیده به دلیل وجود رطوبت موجود در هوا کم است بااین حال به دلیل وجود کانون های سرخ منابع گردوغبار که در همه استان وجود دارد اگر تندبادی اتفاق افتاد احتمال وقوع گردوغبار نیز وجود دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار