مهاجم پیشین استقلال با بیان اینکه تیم هوادار می‌تواند برای استقلال دردسرساز شود گفت: فرهاد مجیدی روز سختی برابر این تیم خواهد داشت.
کد خبر: ۱۰۲۶۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶ 02 February 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، ایمان عالمی در خصوص دیدار روز جمعه استقلال برابر هوادار تهران گفت: متأسفانه کرونا باعث شد تا روند پیروزی‌های استقلال متوقف شود. اگر بازیکنان این تیم به کرونا مبتلا نمی‌شدند با توجه به شرایطی که آبی پوشان داشتند استقلال می‌توانست هم هوادار و هم پیکان را شکست دهد.

 

وی افزود: ابتلای بیشتر بازیکنان استقلال به کرونا به این تیم ضربه زد اما خوشبختانه حالا که همه آنها بهبودی پیدا کرده‌اند تلاش می‌کنند تا بتوانند با آمادگی کامل خود را آماده دیدار برابر هوادار کنند.

 

عالمی تاکید کرد: هوادار یک تیم دونده است. رضا عنایتی سرمربی این تیم سال‌ها در استقلال بازی کرده و یکی از بهترین مهاجمان فوتبال ایران بوده و شناخت خوبی هم از استقلال دارد. با توجه به این موضوع و دور بودن بازیکنان استقلال از تمرینات به خاطر کرونا، فرهاد مجیدی روز سختی را برابر هوادار خواهد داشت و اگر بتواند این تیم را شکست دهد به طور حتم روند پیروزی‌هایش دوباره شکل خواهد گرفت.

 

وی ادامه داد: سرمربی استقلال باید آبی پوشان را از لحاظ روحی و روانی و آمادگی جسمی برای این دیدار مهیا کند. استقلال می‌تواند با داشتن بازیکنان با تجربه این دیدار را با پیروزی به پایان برساند و ۳ امتیاز را از آن خود کند./مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار