فرماندار کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
فرماندار کرمانشاه از بهره برداری بیش از ٧١ طرح عمرانی و اقتصادی به مناسبت دهه فجر در کرمانشاه خبر داد، گفت: در صورت رشد قابل توجه سویه اومیکرون مجبور به اعمال محدودیت های جدید هستیم.
کد خبر: ۱۰۲۶۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳ 01 February 2022

فضل الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در دهه فجر بیش از ۷۱ پروژه با اعتبار ۱۱۵۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد  که ۱۳۳۶ فرصت شغلی ایجاد می‌کند.

وی افزود: از این تعداد ۳۰ پروژه اقتصادی هستند که شامل طرح‌های بزرگی مانند توسعه کاشی بیستون و
تولیدی پاکت سیمان در سیمان سامان است.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: این پروژه ها شامل ۷ طرح گلخانه‌ای، سردخانه، طرح‌های کشاورزی و صنعتی، همچنین ۴۱ طرح عمرانی است که در یکی از طرح ها به ۲۴ روستای دیگرِ شهرستان گاز رسانی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه گازرسانی به ۲۰ واحد صنعتی در حوزه شهرستان به اتمام رسیده، خاطر نشان کرد: ۲۹ کلاس درس به فضای آموزشی شهرستان اضافه می‌شود و به ۲۷ روستا با اعتباری بیش از ۲۸ میلیارد تومان آبرسانی می‌شود.

به گفته رنجبر در دهه مبارکه فجر امسال جشن پایان گازرسانی به بخش بیلوار گرفته می‌شود و تمام روستا‌های این بخش از نعمت گازرسانی برخوردار می‌شوند.

فرماندار کرمانشاه در خصوص موج ششم کرونا با توجه به سرعت انتقال سویه امیکرون، ادامه داد: پیش بینی ما این است که کرمانشاه وضعیت شکننده‌ای داشته و در صورت عدم رعایت فاصله گذاری و استفاده از ماسک قطعا تعداد بیماران بستری افزایش و بیمارستان‌ها با مشکلاتی مواجه می‌شوند.

وی گفت: لذا از اصناف و اقشار مختلف مردم درخواست می‌کنیم برای جلوگیری از طعطیلی، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا به آن مرحله نرسیم.

رنجبر تاکید کرد: در حال حاضر محدودیت‌ها برای برگزاری مراسم عمومی با کاهش ظرفیت است، فعلا در این مرحله هستیم اگر چنانچه شدت یابد بر اساس تصمیمات استانی محدودیت‌های جدیدی اعمال خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار