تابناک-سرپرست فرمانداری رودان از افتتاح و کلنگ زنی ۲۸ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۸۶ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۵۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴ 01 February 2022

به گزارش تابناک هرمزگان عبدالرضا سالاری فرماندار رودان افزود: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان رودان ۲۸ طرح عمرانی خدماتی و صنعتی در حوزه های آموزش، انرژی، بهداشت، کشاورزی و منابع طبیعی، مسکن، عمران شهری و روستایی، ورزش و صنعت  مورد بهره برداری و کلنگ زنی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: بیشترین پروژه‌ها به ترتیب به حوزه‌های صنعت با بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار اختصاص دارد و حوزه های مسکن و عمران شهری و روستایی و کشاورزی و منابع طبیعی به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

سرپرست فرمانداری رودان از تامین برق فاریاب، افتتاح شرکت تانا انرژی، بهره برداری از کارخانه آب معدنی اورست، بهره برداری از تندیس سردار حاج قاسم سلیمانی و افتتاح یک واحد تولید محصولات گلخانه ایی به مساحت 2.5 هکتار به عنوان پروژه های شاخص دهه فجر شهرستان رودان نام برد.

سالاری اضافه کرد: از ۲۸ پروژه دهه فجر در شهرستان رودان به ترتیب ۹ پروژه در بخش مرکزی، ۸ پروژه در بخش رودخانه، ۶ پروژه در شهر رودان، ۳ پروژه در بخش جغین و ۲ پروژه نیز در بخش بیکاه مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار