استاندار آذربایجان غربی گفت:نباید اجازه دهیم اختلافات سیاسی و جناحی، مانع از پیشرفت و توسعه استان شود.
کد خبر: ۱۰۲۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰ 28 September 2015

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، سعادت  در جلسه شورای اداری و آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان تکاب، شرط اصلی توسعه و پیشرفت استان را تفاهم و همدلی دانست و افزود: جناح بندی و فعالیت های حزبی و سیاسی در جای خود می تواند منجر به توسعه سیاسی و ارتقای مشارکت اجتماعی شود اما نباید اجازه دهیم اختلافات، مانع از پیشرفت و توسعه استان شود چرا که بی تردید لازمه توسعه و محرومیت زدایی، وحدت، همدلی و عملی کردن سیاست های نظام، رهبری و دولت است.

وی با بیان اینکه در دولت طرح افزایش اختیارات استان ها مطرح شده استاضافه کرد: در صورت تصویب افزایش اختیارات، آذربایجان غربی می تواند از نظر درآمد و هزینه خود را اداره و به توسعه پایدار دست پیدا کند.

سعادت با بیان اینکه متاسفانه نبود زیرساخت های لازم در استان باعث شده که حضور سرمایه گذاران و گردشگران در استان کمرنگ باشد تاکید کرد: در تلاش هستیم با جبران عقب ماندگی ها و توسعه زیرساخت ها، روند سرمایه گذاری و توسعه صنعت گردشگری را در آذربایجان غربی شتاب بخشیم.

استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پیش روی در کشور نیز اشاره کرد و گفت: مردم ما همواره به تعیین سرنوشت کشور حساس بوده اند و امید می رود در انتخابات آتی که اسفند ماه سالجاری برگزار خواهد شد، شاهد مشارکت گسترده و پرشور و نشاط مردم در صحنه انتخابات باشیم.

سعادت به ظرفیت ها ی شهرستان تکاب هم اشاره کرد و افزود: تکاب دارای پتانسیل های معدنی و گردشگری بسیار بالایی است که باید با تلاش و همت مدیران و مسئولان و فرماندار شهرستان، از این ظرفیت ها به شکل بهینه استفاده شود.
در ادامه این جلسه با حکم استاندار آذربایجان غربی، ایرج ثقفی بعنوان سرپرست فرمانداری تکاب معرفی و از زحمات و تلاش های مهدی قهرمانی فرماندار قبلی این شهرستان با اهدای لوح و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

مهدی قهرمانی با حکم استاندار آذربایجان غربی به سمت مدیرکل دفتر امور روستایی منصوب شده است.شهرستان تکاب در جنوب شرقی اذربایجان غربی قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار