با حکم رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان،
تابناک-طی مراسمی باحضور سرهنگ جعفر اسلامی جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) در امور بسیج اقشار و سرگرد امیر ارسلان شهبازی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان هرمزگان، حسین سلیمی مدیرعامل نیروگاه و جمعی از معاونین و مدیران این شرکت، امید عامریی سیاهوئی به عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج شهید رضا خوشبخت نیروگاه بندرعباس معرفی شد.
کد خبر: ۱۰۲۵۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴ 29 January 2022

به گزارش تابناک هرمزگان در آیین تودیع و معارفه فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج شهید رضا خوشبخت نیروگاه بندرعباس سرهنگ جعفر اسلامی جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان، اظهار کرد: بسیج به عنوان خط شکن میدان هاست و این بسیج و بسیجی است که در تمام عرصه ها به صورت خودجوش و جهادی وارد می شود.

وی در ادامه افزود: بسیجی زندگی و خود را محو خداوند عزوجل می کند و به صورت مخلصانه فعالیت می کنند و هرگز از تلاش و کوشش در راه انقلاب خسته نمی شود.


جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان اخلاص، بصریت و زمان شناسی را از خصوصیات بارز یک بسیجی عنوان کرد و گفت: بسیجی مانند شهدا باید از همه چیز و مادیات دنیای حتی جان خود هم بگذرند تا از اسلام و انقلاب دفاع کنند.


سرهنگ اسلامی در پایان، خاطر نشان کرد: باید بسیجیان نقش پیش رونده برای انقلاب ایفا کنند و در این راه باید گام های محکم تری برداریم.


سرگرد امیر ارسلان شهبازی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان نیز در این مراسم ضمن تبریک فرار رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، بیان کرد: مجموعه ای به رشد و شکوفایی می رسد که درون آن نیروهای ارزشی و با روحیه بسیجی در راس و بطن کار باشند.


وی در ادامه افزود: ما باید برای رشد معنوی نیروها و کارکنان در زمینه های مختلف گام های بیشتر برداریم و نقش پررنگ تری ایفا کنیم تا جامعه به آرامش بیشتری برسد، زیرا آرامش درون مجموعه مولفه مهمی است که باید به این امر توجه کرد.

 

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در پایان تمام کسانی که برای آرمان های اسلام و انقلاب چه در عرصه های اقتصادی و فرهنگی و.‌‌..تلاش و کوشش می کنند یک بسیجی خواند و ابراز داشت: بسیجی صرفا به داشتن کار بسیج نیست، بلکه باید دارای روحیه بسیجی و انقلابی باشد.


حسین سلیمی مدیرعامل نیروگاه بندرعباس نیز در ادامه مراسم، گفت: تمام همکاران ما در این شرکت با روحیه بسیجی و انقلابی مشغول به فعالیت هستند و از هیچ تلاش و کوششی در راه دریغ نکرده اند.

 

وی خاطر نشان کرد: همواره این مجموعه در تولید برق مستمر نهایت تلاش خود را انجام می دهد تا هم استانی ها عزیزمان بتوانند با خیالی آسوده از نعمت برق برخودار شوند.

لازم به ذکر است، در این مراسم نیز بااهداء لوح تقدیر از زحمات احمد قلندرزاده فرمانده سابق پایگاه مقاومت بسیج شهید رضا خوشبخت نیروگاه بندرعباس قدردانی و امید عامری به عنوان فرمانده جدید این پایگاه معرفی شد.

امید عامریی سیاهوئی در کارنامه خود مسوول بازرسی نیروگاه بندرعباس، نماینده کارگری شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان و نماینده تولید نیروی برق بندرعباس در کمیته امداد امام خمینی (ره) را دارد.

در پایان جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) و رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان از بخش های مختلف نیروگاه بندرعباس بازدید کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار