امام جمعه موقت بجنورد:
امام جمعه موقت بجنورد با اشاره به جنایات رژیم سعودی، گفت: دشمن به زن و بچه یمنی بدترین ظلم‌ها را کرده اما مقاومت مردم یمن پوزه دشمن را به خاک مالیده است.
کد خبر: ۱۰۲۵۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴ 28 January 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مرتضی موسوی جاجرمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: باورهای اسلامی مردم در همه ادوار تاریخ از اولویت ویژه ای برخوردار است و باید با جهاد تبیین مراقب انحراف در این باورها باشیم.

 

امام جمعه موقت بجنورد ادامه داد: دشمن دروغ پردازی می‌کند و قصدش بر هم زدن آرامش مردم از طریق جنگ نرم است.

 

وی افزود: دشمن در جنگ سخت هیچ توفیقی نداشته و می‌خواهد با جنگ نرم این نقصان را جبران کند.

 

حجت الاسلام موسوی جاجرمی بیان داشت: دولت مردمی و خدمتگزار با تمامی توان تلاش دارد تا در سیاست خارجی، با عزت و سربلندی و ارتباط با کشورهای مختلف، بخشی از مشکلات را حل کند.

 

امام جمعه موقت بجنورد تصریح کرد: خوشبختانه نگاه‌های گذشته به سیاست خارجی که به سمت غرب همان دشمن همیشگی ایران بود در این دولت وجود ندارد.

 

وی افزود: با تلاش‌های دولت، بزودی مسائل معیشتی هم برطرف می‌شود.

 

حجت الاسلام جاجرمی با اشاره به اینکه در انتصاب‌های این دولت، مدیران جهادی و ارزشی روی کار آمده اند، گفت: این امر موجب امیدواری ملت است.

 

امام جمعه موقت بجنورد گفت: در جهاد تبیین باید همه احساس خطر کنیم زیرا اگر این احساس خطر مثل زمان جنگ وجود داشته باشد همه به هوش می‌شوند و دشمن نمی‌تواند انحرافات را وارد باورهای ما کند.

 

وی با اشاره به جنایات رژیم سعودی در حق مردم مظلوم یمن٬ اظهار داشت: دشمن به زن و بچه یمنی بدترین ظلم‌ها را کرده اما مقاومت مردم یمن پوزه دشمن را به خاک مالیده است.

 

وی در پایان گفت: نکته تأسف بار درباره روزهای اخیر یمن٬ محاصره ارتباطی و اطلاعاتی است. دشمن اینترنت را قطع کرده تا ندای مظلومیت مردم یمن به دنیا نرسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار