دبیر جبهه پایداری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بحث انتصاب رئیس دانشگاه علوم پزشکی، گفت: طی روزهای قبل نظر خود را درباره این انتصاب اعلام کردم اما باز هم می گویم که با این انتصاب ضمن احترام به شخصیت حقیقی ایشان، مخالف هستم .
کد خبر: ۱۰۲۴۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹ 26 January 2022
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبدی‌پور افزود : در همین راستا از دکتر احمدزاده استاندار محترم خواهش می کنم به هیچ وجه به واسطه فشار نماینده گچساران درمجلس شورای اسلامی که ایشان خیلی ادعای انقلابی می کنند در حمایت از برخی افراد اصلاح طلب طرفدارتاجگردون در انتصاب آنها همراهی نکنند.
وی اظهار داشت: انتظار داریم آقای استاندارمحکم و قاطع در مقابل خواسته نمایندگان برای انتصاب افراد اصلاح طلب ایستادگی کنندومنافع نظام، دولت ومردم رافدای منافع آقای نماینده برای افزایش آرای نماینده نکند
عبدی پور تصریح کرد: مردم زمانی که به یک تفکر و جریان فکری رای می دهند، یعنی خواهان این هستند که مدیران با تفکر و جریان پیروز،همراه وهمفکر باشند و امروز هر توجیهی برای انتصاب افراد غیر همراه با تفکر دولت، غیرقابل قبول است و جریان انقلابی درمقابل این موضوع به شدت مقاومت وایستادگی خواهدکردوآن را نخواهند پذیرفت.
وی تاکید کرد: امروز انتصاب افراد اصلاح طلب تحت عنوان سهمیه حوزه های انتخابیه را فاقد وجاهت عقلی و قانونی می دانیم زیرا در همه جای دنیا هردولتی که با رای مردم سرکار می آیداین امر که مدیران اجرایی باید همسو با دولت منتخب باشند امری بدیهی وپذیرفته شده است، بنابراین معنا ندارد که افرادی با افکار غیرهمراه با دولت پیروز مسئولیت های کلیدی را بر عهده گیرند.
حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبدی‌پور همچنین اضافه کرد: از نمایندگان مجلسی که ادعای انقلابی و اصولگرایی دارند انتظار می رود از افراد جریان مخالف دولت حمایت نکنند و دست استاندار را برای انتصاب اشخاص همفکر با دولت باز بگذارند و با اعمال فشار برای تحمیل نظرات خود، استاندار را در شرایط سخت قرار ندهند.
دبیر جبهه پایداری استان بیان داشت: ماخواهان این هستیم که هرچه سریعتر مدیران دولت گذشته تغییر کنند و افرادی دانا،توانمند،شجاع ،پاکدست ،مؤمن وواقعٱانقلابی جایگزین آنها شود.
وی همچنین افزودپزشکان اصولگرای خوب وتوانمندی برای علوم پزشکی مطرح هستند که انتظارمااین استاندارمحترم برای انتصاب بهترین آنهاتسریع نمایند اما تاکید جدی بنده بر عدم انتصاب دکترغلام نژاد با فشار و اصرار نماینده گچساران است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار