مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از اعزام 50 مداح اهل بیت(ع) به محافل عید غدیر حاشیه شهر مشهد خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷ 28 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی، حجت‌الاسلام سیدمحمود مرویان‌حسینی با اشاره به برنامه‌های دهه امامت و ولایت در خراسان‌رضوی اظهار داشت: غدیر یک تفکر و نشانه و رمزی است که از تداوم خط نبوت حکایت می‌کند و نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت است.

وی افزود: بی‌جهت نیست که غدیر در منابع اسلامی به «عید الله الاکبر» معرفی شده و غدیر، ضامن اجرای احکام دین و تحقق حاکمیت اسلام ناب بر گستره زمین است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به پاسداشت دهه امامت و ولایت تصریح کرد: غدیرخم، رفراندم عمومی و بیعت همگانی از همه اقشار مسلمین برای پشتیبانی از امام حق بوده و یادکرد غدیر خم، مسئولیت همگانی را در دفاع از مبانی نظام اسلامی و ضرورت فداکاری برای اصل اساسی امامت و ولایت یادآوری می‌کند.

مرویان حسینی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی در حاشیه شهر مشهد مقدس گفت: در دهه امامت و ولایت امسال، 50 سخنران ویژه به 50 مسجد محوری حاشیه شهر مشهد توسط این اداره‌کل اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اعزام 50 مداح و ذاکر، به مراسم و محافل عید سعید غدیر در حاشیه شهر عنوان‌ کرد: فعالیت 100 مبلغ برادر و خواهر و استقرار 50 روحانی جهت برگزاری ویژه برنامه های عید غدیر، برگزاری مسابقه های فرهنگی و تبیین معارف اهل بیت (ع) برای عموم مردم از دیگر برنامه‌های این دهه با فضیلت خواهد بود.

عضو ستاد فرهنگی و اجتماعی حاشیه شهر مشهد افزود: محله‌آرایی و مسجد‌آرایی توسط هیئات مذهبی، توزیع بسته‌های فرهنگی و انتشار مجموعه صوتی «همای رحمت» ویژه این ایام، از دیگر اقدامات صورت گرفته برای حاشیه شهر مشهد است.

وی افزود: البته صدها تشکل، هیئت، کانون فرهنگی و مسجد با همت بلند و با خلق ابتکارات و خلاقیت‌ها و بهره بردن از ظرفیت‌های مردمی و نقش آفرینی جوانان در حاشیه شهر مشهد به تشکیل مراسم‌ها، مناسبت‌ها، گردهمایی‌ها و جشن‌های امامت و ولایت غدیر اقدام می‌کنند و دستگاه‌ها و نهادها نقش تقویت کننده و پشتیبان را به‌عهده دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار