سردار سید صادق حسینی:
فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان: بارش برف اخیر در سطح استان نه تنها یک بحران نبود بلکه تعبیری برای سنجیده شدن مسئولان در این ایام بود.
کد خبر: ۱۰۲۳۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳ 19 January 2022
به گزارش تابناک کردستان، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در جلسه ستاد مدیریت بحران استان بیان کرد: با وجود بارش‌های چند روز پیش در سطح استان، دستگاه‌های مختلف در حدی به خدمت رسانی و پرداخته اند، اما انتظار می‌رفت که وضعیت شهرستان‌ها به حالت قبل برمی گشت و این نعمت الهی به یک بحران تبدیل نمی‌شد.

سردار حسینی ادامه داد: همچنین گزارش‌هایی را از شهرستان‌های مختلف همانند بیجار، بانه مریوان و بقیه شهرستان‌ها داشته ایم از جمله سنندج، مشکلاتی نظیر برف روبی معابر و خیابان‌ها، کمبود آرد جهت پخت در نانوایی‌ها و حمل و نقل که مردم عزیز دراین موارد به مشکل برخوده بودند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان عنوان کرد: باتوجه به بازدید‌های میدانی که در سطح شهر سنندج داشته ایم، نانوایی‌هایی که در مناطق مختلف بودن بدلیل وضعیت معابر به آن‌ها آرد نرسیده بود و مجبور به تعطیلی شده اند؛ و امید وارم پس از این جلسه ستاد مدیریت بحران این مشکلات مدیریت و رفع شود.

سردار سید صادق حسینی افزود: ما نباید ذخیره آب را بدون برنامه رها کنیم و بحث آب و گاز و برق بسیار دارای اهمیت می‌باشد و نباید آن‌ها را بدون برنامه رها کنیم.

همچنین سردار حسینی در خصوص جابجایی مسافران در سطح شهر سنندج خاطر نشان کرد: برخی از تاکسی‌ها به خاطر معابر پوشیده از برف نمی‌توانند در این ایام مسافر جابه جا کنند، زیرا در همین راستا در سطح شهر سنندج تعداد ۷ دستگاه مینی بوس در حال جابجایی مسافر می‌باشد و به این عزیزان خدمات ارائه می‌دهند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اضافه کرد: تمام تجهیزات و توان سپاه را به کمک شهرداری جهت برف روبی معابر درآورده ایم تا هرچه زودتر مردم از این وضع رها یابند، زیرا با تعطیلی‌های اخیر بسیاری از مدیران و مسئولان به خانه هایشان رفتند و یک سری را دست تنها گذاشتند، همچنین مسئولان مربوطه جهت حفاظت از کنتور‌های آب و گاز باید متناسب با این ایام آموزش‌هایی را برای مردم تدبیر ببینند.

سردار سید صادق حسینی اظهار داشت: بارش برف اخیر یک بحران نبوده و یک نعمت الهی می‌باشد، اما با وجود پیش آمدن این شرایط بحرانی نبوده بلکه تعبیر مدیریتی برای سنجیده شدن برخی از مدیران بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار