توضیحات فرماندار اسدآباد درباره صدای مهیب نیمه شب گذشته:
فارس درباره صدای مهیب نیمه شب گذشته که در مناطق غربی کشور شنیده شده با فرماندار شهر اسدآباد مصاحبه کرده است و این فرماندار اعلام کرده منشاء این صدا برای شان مشخص نیست اما رعد و برق نبوده است.
کد خبر: ۱۰۲۲۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰ 16 January 2022

به گزارش تابناک رضوی، سعید کتابی دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه صدای مهیبی حول و حوش ساعت ۲۴ دیروز شنبه شنیده شد اظهار کرد: ابتدا گمان رفت که صدای رعد و برق با توجه به شرایط جوی است، اما این امکان رد شد.

وی افزود: هیچ گونه انفجاری در سطح شهرستان نداشتیم، با دستگاه‌های خدمات‌رسان در تماس هستیم و اتفاقی در حوزه گاز، اورژانس، آتش‌نشانی نبوده و در شهرستان گزارشی نداشتیم.

فرماندار اسدآباد تصریح کرد: در حال حاضر نیز دستگاه‌های خدمات رسان در حال بررسی هستند و با تمام روسای ادارات در تماس مستقیم هستم و بحثی در جایگاه‌های سوخت نیز رخ نداده است.

وی با تأکید بر اینکه امکان اینکه صدا از شهری دیگر رسیده باشد و یا زلزله باشد هم وجود دارد که در حال پیگیری هستیم خاطرنشان کرد: زلزله‌نگاری هم بررسی شد، ستاد بحران در حال پیگیری است اما تا کنون هیچ گزارشی دال بر اینکه اتفاق خاصی در شهرستان رخ داده باشد، نرسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار