رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک از نصب ۸ ست پلی اتیلن بازی کودکان در پارک های سالمند، شاخسار، آویشن، زنبق، احسان، جنت، کودک و علم الهدی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۲۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷ 15 January 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی ، احمد حسنی افزود: استاندارد سازی وسائل بازی کودکان در راستای ایجاد امنیت و سلامت آن ها در هنگام بازی یکی از مهم ترین برنامه های سازمان محسوب می شود، به همین دلیل نصب وسائل استاندارد بازی و کف پوش کردن زمین بازی آن ها در اولویت برنامه های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری می باشد.
وی گفت: در راستای خدمت رسانی به شهروندان و ایجاد روحیه نشاط و شادابی میان کودکان و فراهم کردن محیطی امن و مناسب برای آن ها در هنگام استفاده از پارک ها، نصب وسائل بازی استاندارد کودکان و کف پوش کردن زمین بازی در بوستان های سالمند، شاخسار، آویشن، زنبق، احسان، جنت، کودک و علم الهدی توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در سال ۱۴۰۰ تاکنون انجام گرفته است.
حسنی افزود:ارائه خدمات مناسب و بهینه به شهروندان با جدیت در دستور کار سازمان قرار دارد و تا پایان سال ۱۴۰۰ بوستان های معلم، بهاران، رنگین کمان، اندیشه و امین که فاقد وسائل بازی استاندارد هستند، نصب وسائل بازی پلی اتیلن و کف پوش نمودن زمین بازی آن ها انجام خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار