استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به ورود مسافران خارجی به مشهد و شرایط انتقال ویروس اومیکرون باید اقدامات خود را تشدید کنیم.
کد خبر: ۱۰۲۱۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲ 09 January 2022

به گزارش تابناک رضوی، یعقوبعلی نظری دیشب در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استانلزوم تشدید مراقبت‌های بهداشتی در پروازهاي ورودي به خراسان رضوی در سالن جلسات شهید باهنر استانداری افزود: همچنان از شرایط مناسبی برخوردار هستیم اما با توجه به شرايط ویروس اومیکرون باید اقدامات خود را تشدید کنیم. این امر مهم هم در بخش مراقبتها و هم در بخش کشف به موقع مبتلایان، موضوعیت پیدا می‌کند.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر لزوم تشدید مراقبت موضوعی، مکانی و جمعیت مخاطبین خاص افزود: در این بین افزایش ظریب مراقبت‌های بهداشتی با نظارت دانشگاه علوم پرشكي مشهد و آماده سازي زيرساختهاي مورد نظر مانند تست مسافران خارجي در بدو ورود به مشهد و در صورت نياز آماده سازي فضاهاي قرنطينه مورد تاکید است.

وی تصریح کرد: متولیان هر بخش، در مکان‌هایی که امکان انتشار ویروس در آنها بیشتر است و يا دستورالعمل به درستي رعايت نمي شود باید اقدامات بهداشتی را تشدید کنند.

نظری با اشاره به ظرفیت‌های درمانی استان عنوان کرد: مراکز درمانی در صورت روبرو شدن با مراجعات بیشتر بیماران، حتما آمادگی لازم را داشته باشند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به شرایط آسیب پذیر استان تاکید کرد: راهی نداریم جز اینکه مراقبت‌های بهداشتی را تشدید کنیم.

وي در پايان گفت: تاكيدي براي برگزاري كلاسها و امتحانات به صورت غيرحضوري وجود ندارد و فقط در صورت تخلف مركز آموزش متخلف تعطيل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار