تابناک- امام جمعه بندرعباس گفت: در سیل اخیر شاهد بی‌توجهی به جریان خروج آب، بسته بودن معابر و مسیل‌ها و نبود تجهیزات لازم و امکانات لجستیک هستیم که باعث شد خسارت زیادی به مردم وارد شود.
کد خبر: ۱۰۲۰۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷ 07 January 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان ، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به ضرورت رعایت عدالت در جامعه گفت: عدالت مسئله‌ای است که در جامعه اسلامی باید جدی گرفته شود و حقوق افراد مورد احترام قرار گیرد. 

وی افزود: در جامعه اسلامی باید حقوق مستضعفان رعایت شود نباید کارگزاران نظام نسبت به شکسته شدن قبح بی عدالتی بی تفاوت باشند. 

امام جمعه بندرعباس گفت: در جامعه اسلامی که مدعی رعایت عدالت هستیم باید مفسدان احساس ناامنی کنند و نتوانند در جامعه فساد ایجاد کنند، در مسئله تحقق عدالت جامعه رسانه‌ای و نخبگان هم باید روشنگری کنند. 

وی در ادامه با اشاره به شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها تصریح کرد: ایشان بستر مقابله با قاسطین و مارقین را فراهم کرد دوران ایشان دوران تأویل بود. 

حجت الاسلام عبادی زاده با اشاره به سیل اخیر در استان هرمزگان ضمن قدردانی از حضور وزرا و مسئولان در جمع مردم سیل زده گفت: در این سیل شاهد حضور گروه‌های جهادی هستیم که نشان می‌دهد مردم خودجوش در پای کار هم نوعان خود هستند. 

وی در ادامه گفت: مسئولان باید توجه داشته باشند پیش از درمان مسائل و علاج کار باید اقدامات پیشگیرانه انجام دهند، در سیل اخیر شاهد بی‌توجهی به جریان خروج آب، بسته بودن معابر و مسیل‌ها و نبود تجهیزات لازم و امکانات لجستیک هستیم که باعث شد خسارت زیادی به مردم وارد شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار