کد خبر: ۱۰۲۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳ 28 September 2015
عضو شورای اسلامی شهر رشت خواستار کمک‌های هدفمند به تیم فوتبال داماش «شهرباران» شد و گفت: می‌توانیم داماش را از بحران نجات دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسماعیلی‌ حاجی‌پور شامگاه یکشنبه در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر با اشاره به وضعیت تیم فوتبال شهر باران اظهار کرد: کمک‌ها به داماش باید هدفمند باشد.

وی تیم فوتبال داماش را متعلق به شهرداری رشت دانست و افزود: در صورتی که اعتبارات فعلی  هدفمند شود می‌توانیم داماش را از شرایط بحرانی نجات دهیم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه باید اعتبارات ورزشی در هر سازمان و یا بخش‌ها به صورت منسجم باشد، افزود: تماشاگران با تعصب داماش با پیروزی تیم خود شاد و با باخت تیم اندوهگین می‌شوند.

وی گفت: برای نجات تیم فوتبال داماش باید تمام اعتبارات خود را جمع‌آوری و منسجم کنیم تا به داماش کمک شود.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر رشت نیز با ابراز نگرانی از شرایط تیم فوتبال داماش متذکر شد: این تیم به دلیل مشکلات مالی نمی‌تواند در مسابقات حضور پیدا کند.

رضا رسولی افزود: اگر در هفته جاری تیم فوتبال داماش نتواند در مسابقات حضور پیدا کند از دور رقابت‌ها خارج می‌شود و تیم فوتبال داماش هویت شهر رشت است.

وی با بیان اینکه فوتبال داماش و سفیدرود رشت هویت و بخشی از خاطرات نسل‌های گذشته و امروزی هستند، خاطرنشان کرد: با تدابیر انجام شده تیم فوتبال سفیدرود رشت به یک شرایط نسبتاً با ثبات رسیده اما حال داماش گیلان بد است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت بازیکنان داماش را متعصب خواند و یادآور شد: بازیکنان متعصب و با غیرت داماش بدون دریافت حتی یک ریال تاکنون هفت بازی لیگ را سپری کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هواداران متعصب داماش برای برطرف شدن مشکلات تیم‌ محبوب خود اقدام به تشکیل یک گروه مردمی کرده‌اند، یادآور شد: از اعضای شورا و مسئولان می‌خواهیم از کمک به این تیم پرطرفدار کوتاهی نکنند و یک بار برای همیشه مشکلات تیم داماش را برطرف کنند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت خاطرنشان کرد: ما به جوانان این شهر به واسطه حمایت‌های آنها مدیون هستیم و امیدواریم بتوانیم تیم محبوبشان را از بحران نجات دهیم.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر رشت در نشست مذکور از معرفی 12 دی ماه به عنوان روز رشت خبر داد و گفت: 12 دی ماه روزی است که شهر رشت به عنوان مرکز گیلان معرفی شده‌است.

محمدعلی رفیعی‌نوده اظهار کرد: کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت پیشنهاد داده روز 12 دی ماه به عنوان روز رشت نامگذاری شود. تمام اعضای شورای شهر رشت به پیشنهاد رئیس شورای شهر رست برای نامگذاری روز رشت مثبت دادند.

مظفر نیکومنش، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت هم اظهار کرد: اعضای کمیسیون فرهنگی شورا معتقدند که بنده در کمیته شهر خلاق خوراک‌شناسی یونسکو عضویت داشته باشم.

بر همین اساس، اعضای شورای اسلامی شهر رشت به عضویت مظفر نیکومنش‌نودهی در کمیته شهر خلاق خوراک‌شناسی یونسکو رأی موافق دادند.

حاشیه جلسه شورای شهر رشت

رئیس شورای شهر رشت به عکاسان برخی از رسا‌‌نه‌های حاضر در صحن شورای اسلامی شهر رشت تذکر شفاهی داد.

محمدعلی رفیعی‌نوده با مخاطب قرار دادن عکاسان حاضر در جلسه این شورا، تصریح کرد: از عکاسان رسانه‌ها و سایت‌ها تقاضا داریم که تنها در پانزده دقیقه اول جلسه اقدام به عکس گرفتن بکنند.

وی افزود: اعضای شورا حق دارند تا چای، میوه و... مصرف کنند و‌ اگر عکاسان بخواهند از تمام لحظات عکس بگیرند چندان خوشایند نیست.

این مقام مسئول ادامه داد: 15 نفر عضو شورای شهر رشت در طول جلسه تغییر نمی‌کنند و لازم نیست که مدام عکس گرفته شود.

نحوه برگزاری انتخابات کمیسیون‌های شورای شهر از حاشیه‌های جلسه مذکور بود، در این جلسه اسامی برخی از اعضای شورا که کاندیدای کمیسیون‌ها نبودند نیز در برگه‌های رأی نوشته شده بود که این موضوع موجب خنده دیگر اعضای شورا و خبرنگاران حاضر در جلسه شد.

به گزارش فارس، اعضای کمیسیون‌های شورای شهر به پیشنهاد رئیس شورا و با رأی اکثریت اعضای شورا انتخاب می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار