معاون آموزش و پرورش خراسان شمالی:
معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: ۷۷ هزار و ۳۰ نفر از دانش آموزان استان در گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال هستند که تاکنون تنها ۲ درصد از آنها واکسن کرونا را دریافت نکرده اند.
کد خبر: ۱۰۲۰۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷ 04 January 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، مهدی خطیب زاده اظهار داشت: ۱۰ درصد دانش آموزان شهرستان فاروج واکسن کرونا دریافت نکرده اند که بیشترین گروه واکسن نزده در استان را به خود اختصاص داده است و کم ترین نیزمربوط به شهرستان راز و جرگلان سه دهم درصد است.

وی گفت: همچنین دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال  بام و صفی آباد سه و ۹ دهم درصد، شهرستان شیروان ۱.۳ مانه و سملقان یک و یک دهم درصد، بجنورد و شهرستان جاجرم هفت دهم درصد، شهرستان اسفراین ۶ دهم درصد و شهرستان گرمه نیم درصد واکسن کرونا دریافت نکرده اند.

وی افزود: همچنین تنها چهار و نیم درصد معلمان و فرهنگیان استان واکسن کرونا را دریافت نکرده اند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: روند واکسیناسیون گروه دانش آموزی در استان با سرعت خوبی در حال انجام است و دُز سوم واکسیناسیون برای دانش آموزان و فرهنگیان در استان آغاز شده است.

خطیب زاده اظهار داشت: یک و نیم درصد دانش آموزان کشور در خراسان شمالی مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد ۴۸ درصد دختر و ۵۲ درصد پسر هستند.

وی گفت: ۳۸ درصد مدارس در مناطق روستایی و ۶۲ درصد نیز در مناطق شهری وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار