رییس شورای اسلامی شهر اقلید گفت: با تایید اعضای شورا و صدور حکمی از سوی استاندار فارس، کاووس حقانی به عنوان شهردار جدید این شهر معرفی شد.
کد خبر: ۱۰۲۰۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 04 January 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: احمد حسن بیگی، در حاشیه مراسم معارفه شهردار جدید که با حضور مسئولان محلی برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: اعضای شورای اسلامی شهر، پس از دریافت ۳۵ مورد رزومه کاری از افراد بومی و غیر بومی و افزون بر ۱۷۵ ساعت تبادل نظر و بررسی رزومه ها، مطابق معیارها و شاخصه های مدنظر به مصاحبه با افراد دعوت شده پرداخت.


وی ادامه داد: در نهایت کاووس حقانی به عنوان شهردار پیشنهادی به استانداری فارس معرفی و استاندار فارس نیز طی ابلاغی ایشان را به سمت شهردار اقلید منصوب نمود.

رئیس شورای اسلامی شهر اقلید بیان کرد: شهردار جدید دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی و بیش از ۲۴ سال سابقه اجرایی و داشتن سابقه مدیریت در شهرداری با کوله باری از تجربه، به قوانین و مقررات شهرداری اشراف کامل دارد و امیدواریم بتوانیم با تلاش و همگامی ایشان با شورای اسلامی شهر در جهت توسعه شهر اقلید گام برداریم.

حسن بیگی افزود: از طرف شورای اسلامی شهر اقلید دست استمداد به طرف مسئولان و همشهریان دراز می کنیم تا این شورا و شهرداری را جهت پیشبرد هرچه بهتر اهداف و برنامه ها یاری نمایند.

پیش از حقانی، اکبر مسعودی شهردار اقلید بود.
مرکز شهرستان ۹۰ هزار نفری اقلید در ۲۶۷ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار