سردار علی فدوی گفت: وضعیت اقتصادی در شان انقلابی اسلامی که مردم آن حماسه های بزرگ رقم زده و جبهه کفر را به چالش کشیده اند نیست.
کد خبر: ۱۰۲۰۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵ 03 January 2022
اقتصاد ایران در شان انقلابی که جبهه کفر را به چالش کشید نیست/ اعتراف آمریکایی ها به شکست در برابر جبهه حقِ سلیمانی
به گزارش «تابناک البرز» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی که در پردیس کشاورزی کرج برگزار شد، گفت: فرمانده ای که قهرمان مبارزه با آمریکا و صهیونیست است خود را پیرو دستورات خدا و دین می داند و در برابر خانواده شهدا همواره خدمتگزار بود.
سردار علی فدوی افزود: حاج قاسم به قدری برای مادر شهیدی که به لحاظ کهولت سن نمی توانست راه برود احترام قائل بود که خود را روی پای وی می انداخت، قطعا چنین فردی در دل و عمل ثابت شده که این رفتار را از خود نشان می دهد و الا بسیاری از فرماندهان صرفا فرصت جنگیدن با دشمن را داشتند.
وی با اشاره به اینکه خداوند آنچنان به حاج قاسم عظمت داد که دل ده ها میلیون نفر در داخل ایران و دیگر کشورها برای ایشان تپید و در مراسم تشییع سردار شرکت کردند، اظهار داشت: استکبار صدام را تحریک کرد و به جان ایران انداخت اما کشور ما مقابل ۸۷ کشور ایستاد و خباثت ها را خنثی کرد.
فدوی تصریح کرد: قوت جبهه حق انقلاب اسلامی در مقابل تمام جبهه باطل به گونه ای عمل کرد که کوچکترین خدشه ای به آن وارد نشده است، الگو و قاعده ای که حاج قاسم به آن عمل کرد باید مورد توجه قرار گیرد، مکتب ایشان صرفا به سخنرانی ختم نمی شود و نیازمند حضور در عرصه عمل است.
وی گفت: اوباما رئیس جمهور آمریکا در اعترافی اعلام کرد ما به دنبال این بودیم که سوریه را براندازیم اما نتوانستیم چون ایران نخواست، امروز همه می دانند که اگر ایران ۱۰۰ سال نفت بفروشد معادل یک سال بودجه نظامی آمریکا معادل۸۰۰ میلیارد دلار است، با حرکت بر اساس قاعده حق خداوند بهترین نتیجه را رقم می زند.
فدوی افزود: وضعیت اقتصادی در شان انقلابی اسلامی که مردم آن حماسه های بزرگ رقم زده و جبهه کفر را به چالش کشیده اند نیست، اگر تمامی عرصه ها به خوبی عمل کنیم خداوند بهترین نتایج را برای ما رقم می زند، ۱۰ هزار سال تاریخ مسلم داریم و بذر خراسانی تولید کرده ایم که آمریکا هم به ساخت آن مفتخر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار