امام‌جمعه مهریز گفت: راز محبوبیت و اثربخشی شهید قاسم سلیمانی در میان اقشار مختلف به دلیل نبود وابستگی جناحی و دوری سردار دل ها از بازی‌های سیاسی بود.
کد خبر: ۱۰۲۰۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲ 03 January 2022

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی یکشنبه‌شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی افزود: این شهید بزرگوار در تمامی موضع‌گیری‌ها به دور از جناح‌گرایی فقط خدا را در نظر می‌گرفت .

وی با بیان اینکه سلیمانی هیچگاه سیاست زده نشد و اصل نظام و انقلاب اسلامی و منافع کشور و جهان اسلام هدف اصلی او بود ادامه داد: باید روحیه و اخلاق عرفانی و تلاش او در راستای تقویت جبهه مقاومت افزایش یابد.

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز خاطرنشان کرد: این شهید که در عمل سردار میدان و دل‌ها بود همواره در خط ولایت‌فقیه حرکت کرد و هرکجای کشور و ملل اسلامی به او نیاز بود حاضر می‌شود و تلاش می‌کرد.

محی الدینی، شکست داعش و رسوایی استکبارجهانی را در منطقه به خصوص غرب آسیا نتیجه برنامه‌ریزی و جهاد این شهید ذکر کرد و یادآور شد: باید فرهنگ و مکتب این شهید که برخواسته از آموزه‌های دینی است به نسل جوان منتقل شود.

وی گفت: اگر روحیه و فرهنگ مقاومت مدنظر شهید سلیمانی در جامعه و بین جوانان این کشور روز به روز گسترش یابد تمامی اهداف کفرجهانی نقش بر آب می‌شود.

صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی در حمله بالگردهای‌ آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید و در این حمله، ابومهدی المهندس، فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی نیز به شهادت رسیدند، این حمله به دستور مستقیم دونالد ترامپ رییس جمهوری وقت ایالات متحده آمریکا صورت گرفت.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار