استاندار ایلام در گفتگو با رسانه ها گفت ؛
استاندار ایلام گفت : حضور معنادار مردم در مراسم حماسه نهم دی بیانگر عمق بصیرت مردم فهیم استان ایلام و پایبندی آنان به آرمانهای امام و رهبری است .
کد خبر: ۱۰۱۹۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۷ 01 January 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسن بهرام نیا در گفتگویی رسانه ای اظهار کرد: مردم استان ایلام، امروز برای اعلام انزجار از عوامل داخلی و خارجی در صفوف به هم پیوسته با عزمی الهی و دینی، در مصلی شهر ایلام به‌عنوان نماد مردم ایلام و شهر ایلام در برائت از فتنه گران شرکت خواهند کرد .

استاندار ایلام بیان داشت :حضور معنادار مردم در مراسم حماسه نهم دی بیانگر عمق بصیرت مردم فهیم استان ایلام و پایبندی آنان به آرمانهای امام و رهبری است .حضوری پرشور که بواسطه آن از خداوند توفیقات روز افزون مقام معظم رهبری را طلب خواهیم کرد .

رییس شورای تامین استان خاطر نشان کرد :حضور عالمی دانا و فهیم و راهبری مقتدر در راس هرم مدیریت تمامی توطئه های داخلی و خارجی را برعیله کشور خنثی کرده است و خلق حماسه نهم دی و نجات کشتی انقلاب در آن دریای پر تلاطم از راهبری آن زعیم بزرگوار و للیم مردم به ندای ایشان نشات گرفته است .

بهرام نیا تصریح کرد: مقام معظم رهبری به عنوان یک تکیه گاه، هر وقت و در هر حال که احساس نیاز به این تکیه ماه می کنیم، یک امید و‌ نشاطی به واسطه نایب خلف امام راحل، در سپهر جغرافیای ایران اسلامی در تک‌تک افراد جامعه احساس و لمس می کنیم و توطئه های دشمنان به یاس و تا امیدی تبدیل می شود.

‌بهرام‌نیا یادآور شد: مردم ایران اسلامی همواره در روزهای حساس و سرنوشت ساز بصیرت خود را در عرصه های گوناگون دفاع از انقلاب به اثبات رسانیده اند و آنان در نهم دی سال ۸۸ بار دیگر بلوغ و نبوغ سیاسی خود را به اثبات رساندند./م

بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار