مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج مهریز:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: ایثار و استقامت شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده پیشین سپاه قدس از عوامل شکست اساسی گروهک تروریستی داعش در منطقه است.
کد خبر: ۱۰۱۹۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳ 31 December 2021

به گزارش ایرنا،حجت‌الاسلام حسین کریمی در مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی و ۳۱۳ شهید مهریز عصر پنجشنبه که با حضور جمعی از مردم و مسئولان محلی در مسجد مهدیه این شهر برگزار شد ، افزود: شکست داعش و دشمنان اسلام و مسلمانان در منطقه مدیون جانفشانی و اخلاص این شهید بزرگوار است.

وی در این مراسم معنوی که از سوی کانون خدمت رضوی آستان قدس مهریز برگزار شد ، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی تاکید کرد: اگر ایثار این شهید، فداکاری و اخلاص او نبود، داعش به بخش هایی از کشورهای اسلامی تسلط می یافت، لذا نقش این شهید در منطقه برای آحاد مردم تبیین شود.

این کارشناس مذهبی در ادامه به ایام فاطمیه و رحلت آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی هم اشاره کرد و گفت: بزرگداشت مناسبت‌های شمسی و قمری موجب ترویج فرهنگ ایثار و آشنایی مردم است .

کریمی گفت: نقش آیت‌الله مصباح در تربیت شاگردان مومن و انقلابی و خدمت به حوزه‌های علمیه نقشی بی‌بدیل و اثربخشی است .

در این مراسم معنوی چند برنامه مداحی و روضه‌خوانی برگزار شد.

صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی در حمله بالگردهای‌ آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید و در این حمله، ابومهدی المهندس، فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی نیز به شهادت رسیدند، این حمله به دستور مستقیم دونالد ترامپ رییس جمهوری وقت ایالات متحده آمریکا صورت گرفت.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار