وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که امروز به قم سفر کرده است در بازدید از موزه امام علی(ع) با اشاره به ظرفیت‌های دینی موجود در این موزه گفت: امیدواریم امکان بازدید عموم مردم و زائران از موزه امام علی(ع) فراهم شود که در این صورت اقشار مختلف با آموزه‌های دینی بیشتر آشنا می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۱۹۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶ 30 December 2021
ضرغامی: امکان بازدید عموم مردم از موزه امام علی(ع) قم فراهم شود

به گزارش تابناک قم، سید عزت‌الله ضرغامی امروز در بازدید از موزه امام علی(ع) قم متعلق به حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی نماینده آیت‌الله سیستانی، آثار نمایش گذاشته شده در این موزه را ارزشمند خواند و اظهار کرد: با اعتقاد عمیق به مبانی دینی و احترامی که مردم برای مرجعیت قائل هستند هدایای ارزشمندی در حوزه هنرهای مختلف که جزو کارهای ممتاز هم محسوب می‌شود به بهانه‌های مختلف به بیت آیت‌الله سیستانی اهدا شده است که این آثار با جنبه معنوی فوق‌العاده در موزه امام علی(ع) به نمایش گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه در طراحی سالن، چینش و شیوه معرفی آثار سلیقه مناسبی به خرج داده شده است، عنوان کرد: این موزه می‌تواند بسیاری از مفاهیم و آموزه‌های دینی را به مخاطبان منتقل کند.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خاطرنشان کرد: امیدواریم امکان بازدید عموم مردم و زائران از موزه امام علی(ع) فراهم شود که در این صورت اقشار مختلف با آموزه‌های دینی بیشتر آشنا می‌شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار