سرپرست سازمان فرهنکی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از اجرای تئاتر خیابانی به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی خبرداد.
کد خبر: ۱۰۱۹۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸ 30 December 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری کرمانشاه، به مناسبت هفته مقاومت و همزمان با شهادت سردار سلیمانی اجرای نمایش های خیابانی با عنوان "علمدار" به همراه دمام و سنج در سطح شهرکرمانشاه آغاز خواهد شد.

حسین جلیلی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در این خصوص اظهار داشت اظهار کرد: نخستین برنامه تئاتر خیابانی پنج شنبه ۹دی ماه بر سر مزار شهدای کرمانشاه، راس ساعت یازده صبح اجرا خواهد شد.

وی افزود: شهید، باران رحمت حق است که به زمین خشک جان ها، حیات دوباره می بخشد و این مدافعان حرم هستند با اینکه می دانند در راه هدف حفظ و پاسداری از اسلام و مسلمین شهید خواهند شد با اعتقادی راسخ پا در میدان جنگ می گذارند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: آنها می دانند که راه حق چیست و کدام است. امام حسین و 72 تن از یارانش به شهادت رسیدنداما هیچ چیز به آخر نرسید و آنجا تازه شروع ماجرا بود و دین اسلام انگار دوباره جان گرفت. عشق شهید، عشقی حقیقی است که با هیچ چیز عوض نخواهد شد.

وی هدف از برگزاری تئاتر خیابانی را یادآوری ذره ای از رشادت ها و جانفشانی های شهدای مدافع حرم عنوان کرد و گفت: با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد کرونا، اجرای نمایش‌های خیابانی با عنوان "علمدار" به همراه گروه سنج و دمام نوازی از ۹ دی ماه در مزار شهدای شهر کرمانشاه آغاز و روز های جمعه دهم دی ماه در مسجد جامع و ۱۳ دی ماه در میدان غدیر جنب ساختمان شهرداری کرمانشاه ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار