استاندار خوزستان گفت: رسانه ها و مدیران باید در برابر تحمیل ها و زیاده خواهی ها محکم ایستادگی کنند و ممکن است هزینه هایی داشته باشد که بایست این هزینه ها را هم در راه منافع مردم بپردازیم.
کد خبر: ۱۰۱۹۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶ 30 December 2021

دکتر صادق خلیلیان استاندار خوزستان روز چهارشنبه در نشست با مدیر و اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان گفت: نقش رسانه در توسعه نقش بی بدیلی است که حتما باید جدی بگیریم. رسانه به عنوان رکن اساسی توسعه است و متناسب با این جایگاه باید امکانات و تسهیلات لازم در این حوزه را فراهم کنیم و توسعه چرا که توسعه بدون همراهی رسانه ها امکانپذیر نیست.

وی افزود: با توجه به اهمیت رسانه برای حل مشکلات این صنف باید جلسات تخصصی و عملیاتی برگزار شود.

 

خلیلیان اظهار داشت: خوزستان به اندازه کافی فرصت های توسعه را از دست داده اما امروز مسوولان کشور در بالاترین رده ها عزم و اراده حل مشکلات استان را دارند و بایست از این فرصت استفاده کنیم.

استاندار خوزستان یادآور شد: به عنوان نمونه مشکل شرکت نیشکر هفت تپه پس از سالها با پیشنهادی که مطرح کردیم و عزم مسوولان حل و فصل شد و امروز یک آرامشی در این واحد تولیدی حاکم شده و روال کارها در شرایط عادی در حال انجام است.

نماینده عالی دولت در استان عنوان کرد: در جلسه هیات دولت گزارشی از مهمترین مشکلات استان و برنامه های در دست اقدام دادم و رییس جمهور بر حل مشکلات خوزستان تاکید کردند و عنوان داشتند خوزستان دین بزرگی بر کشور دارد.

 

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: عدم شکایت دستگاه ها از رسانه ها بابت انجام رسالت خبرنگاری امری بدیهی است و مراجع قضایی هم بابت نقد عملکرد دستگاه ها کسی را محکوم نمیکنند مگر اینکه مواردی نظیر اتهام و توهین مطرح باشد و حق شخصی ایجاد شود.

خلیلیان بیان کرد: مسائلی هست که میتواند از دید مسوولان مغفول واقع شود و رسانه ها در این زمینه میتوانند نفش آفرین و موثر باشند. همچنین رسانه ها میتوانند خدمات دستگاه ها را به مردم منعکس کنند و این ارتباط یک تعامل دوسویه است.

استاندار خوزستان تاکید کرد: باید کمک کنیم هر آنچه باعث پیشرفت و آبادانی استان میشود انجام دهیم و نسبت به حاشیه ها بی توجه باشیم.

خلیلیان افزود: رسانه ها و مدیران باید در برابر تحمیل ها و زیاده خواهی ها محکم ایستادگی کنند و ممکن است هزینه هایی داشته باشد که بایست این هزینه ها را هم در راه منافع مردم بپردازیم.

 

استاندار خوزستان اظهار داشت: رسانه ها، دولت، مجلس، قوه قضایه، احزاب، گروه ها و فرهیختگان با مشارکت مردم باید هم افزایی نموده و دست به دست هم دهیم تا مشکلات کاهش یابد و شرایط جامعه رو به بهبودی حرکت کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار