نائب رئیس فراکسیون محرومیت‌زدایی مجلس:
نائب رئیس فراکسیون محرومیت‌زدایی مجلس با اشاره به اینکه دستگاه ها ارائه خدمات به روستاها را منوط به داشتن کد روستایی کرده‌اند، گفت: دولت باید صدور کد روستایی را سرعت بخشد.
کد خبر: ۱۰۱۹۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵ 29 December 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی،سید محمد پاکمهر اظهار کرد: روستاها نقش اساس در تولید و اشتغال دارند لذا می‌طلبد توجه ویژه ای به این مناطق شود.

نایب رئیس فراکسیون محرومیت زدایی مجلس ادامه داد: یکی از اقداماتی که دولت می‌تواند برای حقوق مردم روستا انجام دهد، صدور کد روستایی برای آبادی‌های کشور است.

وی افزود: آبادی‌های زیادی در کشور وجود دارد که تاکنون کد روستایی برای آن‌ها صادر نشده و انتظار می‌رود پس از سال‌ها چشم انتظاری برای آن‌ها کد روستایی صادر شود تا همانند شهرها و روستاها از خدمات پایه مانند آب، برق، تلفن، گاز، راه دسترسی و طرح هادی بهره مند شوند.

پاکمهر تصریح کرد: بسیاری از دستگاه‌های خدمات رسان ارائه خدمات پایه را منوط به ارائه کد روستایی کردند لذا دولت در این امر باید تسریع کند.

نماینده بجنورد در مجلس خاطرنشان کرد: فرآیند کد روستایی زمان بر است لذا دولت باید با سرعت بیشتری این مسئله را برای روستاها و مردم زحمت کش آن حل کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار