‍ امام جمعه ایلام:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: نماز جمعه یکی از پایگاه هایی است که جزو لاینفک مکتب دینی ماست و قرارگاه و پایگاه معنوی در جامعه اسلامی به شمار می رود.
کد خبر: ۱۰۱۸۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ 28 December 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام الله نور کریمی در آیین معارفه امام جمعه شهرستان بدره در جمع اعضای شورای اداری این شهرستان تبار اظهار داشت : امروز که دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در تهاجم فرهنگی به دنبال ضربه زدن به ارزش ها و باورهای دینی ما هستند، در هر شهرستان و منطقه ای، فرمانده ای نیاز است که هماهنگی لازم را در بین نیروهایی که دغدغه فرهنگی و دینی دارند را فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه امام جمعه زبان گویای مردم است و ارتقا معنویت و بصیرت مردم تلاش می کند و پیگیر مطالبات مردم است، یادآور شد: حجت الاسلام دیناری به لحاظ علمی و حوزوی در سطوح بالای علمی قرار دارند و امید است که با تلاش و همت ایشان، با روحیه انقلابی زمینه های لازم را برای وحدت هر چه بیشتر در میان مردم و مسولان شهرستان را فراهم کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار بیان کرد: مردم ما، مردمی هستند که شایستگی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب به خوبی نشان داده اند و در طول تاریخ چنین مدافعانی در دفاع از مکتب تشیع وجود نداشته است‌.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: در انقلاب اسلامی فراز و فرودهای زیادی داشتیم که شاید خطرناکترین آنها فتنه ۸۸بود، اگر نقش مقام معظم رهبری در تبیین فتنه و حضور و پشتیبانی مردم در خنثی شدن توطئه های دشمنان نبود، معلوم نبود دشمنان چه نقشه های شومی را اجرا می کردند.

حجت الاسلام کریمی تبار بیان کرد: مردم ما وقتی فهمیدند که این جریان حق نیست و باطل است، صف خود را فتنه گران جدا کرده و حماسه بزرگ نهم دی را رقم زدند، دادند و آب رحمانی بر این آتش فتنه که دشمن برپا کرده بود فرود آمد./م

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار