رئیس کار گروه مراقبت مرکز تحقیقات سلامت معنوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از برگزاری اولین همایش کشوری سلامت معنوی به میزبانی یزد خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۸۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶ 27 December 2021

دکتر «محمدرضا آقایی» در این باره اظهار کرد: همایش ملی «چشم‌انداز اصول و مبانی اجرائی سلامت معنوی» با حضور جمعی از اندیشمندان و صاحب نظران حوزه سلامت معنوی و مدافعان سلامت، نهم دی ماه به میزبانی یزد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: تبادل تجربیات، فرصت‌ها، چالش‌ها، موانع و ارائه راهکارهای ارتقاء سلامت در نظام سلامت کشور از محورهای این همایش است.

آقایی با اشاره به درخواست ۱۷ بیمارستان استان جهت شرکت در این طرح، گفت: در حال حاضر ۱۰ بیمارستان دولتی و چهار بیمارستان خصوصی در استان یزد در حوزه سلامت معنوی فعالیت دارند.

رئیس کار گروه مراقبت مرکز تحقیقات سلامت معنوی افزود: تیم مراقبت معنوی در بیمارستان‌ها، با حضور پزشک، روانشناس، مددکار، پرستار و مراقب معنوی که توسط دفتر نهاد رهبری انتخاب می‌شوند، خدمات مراقبت و سلامت معنوی در بیمارستان‌ها را انجام می‌دهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از وبدا یزد، آقایی در پایان تصریح کرد: در طرح سلامت معنوی، خدمات مراقبتی و مشاوره شامل خدمات تسکینی، حمایتی و مراقبتی در بعد سلامت معنوی به بیماران ارائه می‌شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: میزبان ، همایش ، سلامت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار