فرماندار کنگاور در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان کنگاور گفت: اجرای پروژه پتروشیمی کنگاور با توجه به تاثیرگذاری مستقیم و غیر مستقیم بر اشتغال شهرستان، ضروری است.
کد خبر: ۱۰۱۸۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹ 27 December 2021

فرزاد الماسی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی کنگاور اظهار کرد: زمین های لازم برای آغاز این پروژه خریداری شده و کارهای اجرایی آن در حال پیگیری است، در انتظار تامین اعتبار برای آغاز عملیات اجرایی این پروژه هستیم.

وی افزود: خوشبختانه مراحل اخذ مجوز برای عملیات اجرایی این پروژه در گام های نهایی است، تمام تلاشمان این است در صورت تامین اعتبار تا پیش از آغاز سال جدید کلنگ زنی شود.

فرماندار شهرستان کنگاور با اشاره به تاثیرگذاری اجرای این پروژه بر وضعیت اشتغال در شهرستان خاطر نشان کرد: این پروژه یکی از پروژه های ضروری برای کنگاور است و بیش از یک سال برای اخذ مجوزهای آن تلاش کردیم، قطعا در بحث اشتغالزایی به صورت مستقیم و غیرمستقیم تاثیر به سزایی خواهد داشت.

وی با ابراز امیدواری نسبت به تسریع در آغاز عملیات اجرایی این پروژه، یادآور شد: برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن نیز که در دولت پیشین با این عنوان پیگیری می شد، ١٢٨ واحد در نظر گرفته شد، اگر چه کارهای اداری آن به کندی پیش رفت و در دولت جدید با عنوان نهضت ملی مسکن پیگیری می شود.

الماسی تاکید کرد: این طرح نیز در شهرستان آغاز شده، مجوزهای لازم برای آغاز آن اخذ گردیده و با اخذ پروانه رسما آغاز خواهد شد. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار