استاندار خراسان شمالی:
استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه صنایع استان اقدامات مربوط به بیمه خود را در سایر استان ها انجام می دهند، گفت: باید این هزینه درون استان پرداخت شود.
کد خبر: ۱۰۱۸۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶ 26 December 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، محمد رضا حسین نژاد ظهر یک شنبه در دیدار اعضای ستاد مردمی توسعه خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: نیروی انسانی کارآمد، امکانات و تجهیزات و تصمیم گیری به‌موقع لازمه انجام کارها در مسیر توسعه و آبادانی استان است.

 

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: امروز مردم از گفتار درمانی و سخنرانی خسته شده اند و مسئولان باید با همفکری و خرد جمعی در عمل به فکر حل مشکلات و معیشت مردم باشند.

 

وی افزود: اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای استان محدود است و با این اندک اعتبارات نمی‌توانیم اعتلای استان را رقم بزنیم و تحول باید از درون شکل بگیرد و استفاده درست و بهینه از امکانات موجود داشته باشیم.

 

حسین نژاد با تاکید بر اینکه باید با همدلی و انسجام در مسیر توسعه استان گام برداریم، گفت: رایزنی‌ها برای دریافت اعتبارات بیشتر از سازمان برنامه و بودجه باید بر اساس شاخص‌ها و نه استفاده از پسوند محروم برای استان باشد.

 

استاندار خراسان شمالی گفت: باید با ایجاد بسترهای لازم انگیزه برای حضور سرمایه گذاران در استان را افزایش دهیم و با اخذ سیاست‌های بانکی و بیمه‌ای جدید و تصویب آن از سوی هیأت دولت مردم استان از وجود صنایع مختلف در استان منتفع شوند.

 

حسین نژاد با انتقاد از انجام کارهای بیمه‌ای صنایع در سایر استان‌ها، گفت: امروز مؤسسات اعتباری از محل منابع استان در سایر استان‌ها سرمایه گذاری می‌کنند که باید از ادامه این روند جلوگیری شود و در غیر این صورت این مؤسسات که سودی برای استان ندارند تعطیل شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار