نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی؛
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت:رسانه ها در تنویر افکار عمومی برای توسعه هر کشور و منطقه جغرافیایی نقش بسزایی دارند و همواره به عنوان نخبگان جامعه، قلم آنان در حفاظت از حقوق مردم در حال نگارش بوده است.
کد خبر: ۱۰۱۸۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰ 24 December 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ سارا فلاحی اظهار داشت : امروز با توجه هزینه هنگفت کشورهای غربی ما باید در زمینه فضای مجازی و تولید محتوا بیش از گذشته تلاش و تمرکز خود را دو چندان کنیم و اجازه ندهیم فضای مجازی کشور به دشمن واگذار شود.

وی گفت: رسانه باید با تولید محتوای گسترده و صحیح در راستای گفتمان سازی انقلاب که بتواند بر گفتمان اشتباه که غالب شده است مسلط شوند و کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دهند.

فلاحی مطرح کرد: رسانه ها اعتماد اجتماعی مردم و نظام هستند و باید از این ظرفیت در راستای توسعه و پیشرفت نظام استفاده شود و در کنار هم می توانیم بسیاری را از مسایل استان را حل و فصل کنیم.

وی ادامه داد:: نمایندگان مجلس به کمک افرادی که به رسالت قلم و وظیفه خبرنگاری باور دارند نیاز دارند و اصحاب رسانه بسیاری از مسائل را که مسوولان توان حل آنها را ندارند، حل کرده‌اند و تاکنون مقابل زیاده خواهی بسیاری را گرفته‌اند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار