در هفته پایانی دور رفت مسابقات لیگ برتر والیبال نماینده های مازندران ، تیم هراز آمل مقابل نماینده مریوان یه بر یک به پیروزی رسید و هورسان رامسر با همین نتیجه به نماینده گنبد باخت.
کد خبر: ۱۰۱۷۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۲ 22 December 2021

به گزارش تابناک مازندران، در هفته پایانی دور رفت مسابقات لیگ برتر والیبال نماینده های مازندران ، تیم هراز آمل مقابل نماینده مریوان یه بر یک به پیروزی رسید و هورسان رامسر با همین نتیجه به نماینده گنبد باخت.

هفته سیزدهم و پایانی دور رفت لیگ برتر والیبال امروز(چهارشنبه) در حالی با برگزاری ۷ دیدار در شهر‌های مختلف به اتمام رسید که سپاهان صدرنشین در آخرین دیدار خود از دور رفت میزبان آذرباتری قعر جدولی بود که در پایان نتیجه‌ای عجیب رقم خورد و آذرباتری موفق شد در پایان جدالی ماراتن‌گونه با نتیجه ۳ بر ۲ از سد سپاهان مدعی بگذرد و نخستین باخت زردپوشان اصفهانی را رقم بزند. سپاهان در پایان دور رفت با ۱۲ برد و ۳۶ امتیاز صدرنشین ماند و آذرباتری باوجود کسب سومین بردش از قعر جدول تکان نخورد.

در یکی از مهم‌ترین دیدار‌ها تیم شهرداری ارومیه پرستاره مهمان تیم فولاد سیرجان بود و در حالی که سیرجانی‌ها در آستانه پیروزی بودند، شاگردان تندروان با کامبکی طوفانی نتیجه را به سود ارومیه تغییر دادند تا شهرداری با پیروزی ۳ بر ۲ مقابل فولاد سیرجان یازدهمین بردش را کسب کرده و با ۳۰ امتیاز جایگاهش در رده دوم را تثبیت کند. سیرجانی‌ها هم با ۵ برد و ۱۳ امتیازی و ایستادن در رده سیزدهم به استقبال تعطیلات رفتند.

در دیگر بازی حساس هراز آمل رده چهارمی در مریوان مهمان تیم راهیاب ملل بود که در نهایت آملی‌ها به سختی و با نتیجه ۳ بر یک از سد راهیاب گذشتند تا شاگردان بهروز عطایی با ۸ برد و ۲۳ امتیاز از رده چهارم تکان نخوردند و در سوی مقابل مریوانی‌ها در پایان دور رفت با ۷ پیروزی و ۲۰ امتیازی در رده پنیجم قرار گرفتند.

در یکی دیگر از دیدار‌های دیدنی هفته سیزدهم شهداب یزد بحران زده میزبان پیکان مدعی بود که در پایان خودروسازان پایتخت موفق شدند با نتیجه ۳ بر یک شهداب را از پیش رو برداند تا پیکان با ۹ برد و ۲۶ امتیاز جایگاهش در رده سوم را تثبیت کند و شهداب با قبول هفتیمن باختش و سقوط به رتبه هشتم به استقبال دور برگشت می‌رود.

در دیداری حساس برای تیم‌های میانه جدولی تیم شهرداری ورامین باوجود میزبانی از پاس گرگان در نهایت با حساب ۳ بر ۲ نتیجه را مهمان تازه لیگ برتری خود واگذار کرد تا شاگردان ساسان خداپرست با قبول هشتمین باخت‌شان، نیم فصل را با ایستادن در رده دهم به اتمام رسانند و پاس با ۶ پیروزی و ۱۸ امتیاز به رده هفتم صعود کرد.

در سایر بازی‌ها و در دوئل نارنجی‌ پوشان لیگ تیم سایپا در ادامه روند پرنوسان خود در خانه والیبال مقابل مهمانش تیم مس رفسنجان با حساب ۳ بر یک تن به شکست داد و شهرداری گنبد با پیروزی آسان ۳ بر صفر برابر هورسان رامسر ۱۹ امتیازی شد و خود را به رده ششم رساند.
* نتایج کامل دیدار‌های هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال:

سپاهان اصفهان ۲ - آذرباتری ارومیه ۳ (۲۷-۲۹، ۲۵-۱۹، ۲۵-۱۴، ۲۴-۲۶ و ۱۳-۱۵)

فولاد سیرجان ۲ - شهرداری ارومیه ۳ (۱۹-۲۵، ۲۵-۲۲، ۲۵-۱۸، ۲۳-۲۵ و ۱۳-۱۵)

شهداب یزد ۱ - پیکان ۳ (۲۰-۲۵، ۲۲-۲۵، ۲۵-۲۰ و ۲۳-۲۵)

راهیاب ملل مریوان ۱ - هراز آمل ۳ (۲۳-۲۵، ۲۵-۲۳، ۲۳-۲۵ و ۲۲-۲۵)

شهرداری ورامین ۲ - پاس گرگان ۳ (۲۵-۲۰، ۲۲-۲۵، ۲۳-۲۵، ۲۵-۱۹ و ۱۳-۱۵)

شهرداری گنبد ۳ - هورسان رامسر ۱ (۲۵-۱۷، ۲۵-۲۲ و ۲۵-۲۰)

سایپا ۱ - مس رفسنجان ۳ (۲۲-۲۵، ۲۵-۱۹، ۲۱-۲۵ و ۲۱-۲۵)

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار