شهردار بندرعباس گفت:
تابناک-شهردار بندرعباس گفت:روشنايی تمام پاركها، بوستان‌ها، نوار ساحلی و بلوارها تامين شد، شهروندان با خيال آسوده به پاركها و بوستانها بروند.
کد خبر: ۱۰۱۷۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳ 20 December 2021

به گزارش تابناک از  به نقل از خبرگزاری ایمنا، مهدی نوبانی عنوان كرد: با توجه به بررسی های به عمل آمده در سه ماه گذشته اكثر پاركها، بوستانها و نوار ساحلی شهر بندرعباس با خاموشی های مطلق روبرو بودند.
وی گفت: در همين راستا با هماهنگی های انجام شده مناطق چهارگانه شهرداری در اين حوزه ورود كرده و بخش اعظمی از مشكلات روشنايی پاركها و بوستانها رفع شده است.
نوبانی خاطر نشان كرد: امنيت شبانه برای شهروندان يک ضرورت است و سيمای شهر در شب علاوه بر زيبايی های بصری بايد مكانی برای گردش و تفريح مردم باشد.
شهردار بندرعباس تصريح كرد: با توجه به فرا رسيدن فصل پاييز و زمستان و هوای مطبوع و بهاری شهر بندرعباس،اكثر خانواده ها شب ها را در بيرون از منزل می گذرانند و اگر روشنايی كافی وجود نداشته باشد امنيت و آرامش شهروندان به خطر می افتد.
وی خاطر نشان كرد: عمليات گسترده تامين روشنايی پاركها،بوستانها و ميادين به ترتيب در منطقه یک شامل ميدان دانشگاه، ميدان صادقيه، ميدان ٩دی ،ميدان ترمينال، فضای سبز حاشيه پل رسالت، بوستان حكمت، بوستان شورا، پل رسالت،برج های نور پارک جنگلی ،پارک لاله زار ١١، بوستان سلامت می باشد در منطقه ٢؛ بوستان شهدا، پاسارگاد،بوستان جنب آموزش و پرورش،بوستان آهو ،بوستان بعداز ورودی کوی نیایش، بوستان آخر کوچه ۳ نیایش غربی،فضای سبز روبروی سازمان سیما،منظر و فضای سبزبوستان آزادشهر جنب خور،بوستان کوچه ابرار ۲۳ و
۷برج نور بوستان ورزش،٩برج نور بوستان دولت و برج نور درحال انجام جنب پینت بال بوستان ورزش،٣برج نور در بوستان معلولین(ساحلی)
،نصب پایه و پرژکتور جهت روشنایی بوستان جبیر واقع در شهرک امام رضا،تعمیر و نصب پرژکتور در بوستان فجر و رفع خاموشی واقع در آزادشهر،
تعمیر پرژکتور ها و رفع خاموشی بوستان نگار واقع در شهرک نور،تعمیر و نصب پرژکتور و رفع خاموشی بوستان پیارم واقع در شهرک نور،نصب پایه و پرژکتور و رفع خاموشی میدان امام،رفع خاموشی بوستان آبان واقع در نایبند جنوبی انجام شده است.
نوبانی در ادامه اظهار داشت : درمنطقه ٣؛ تعمير٤ برج نور در پارک شهيد دباغيان،نصب برج نور بوستان گلشن ،تعمير روشنايی المان فانوس ،تعمير برج نور بوستان كاشانی ،تامين و تعمير روشنايی المان بندرعباس ودرمنطقه ٤؛ بوستان صيادان يک برج ،بوستان آتش نشانی (سورو) يک برج ،بوستان سورو هر سه برج ،بوستان جهانگردی ٤برج ،بوستان كپشكن سه برج ،بوستان پيامبر اعظم فاز ۱ و فاز۲،خیابان بنكداران ،بوستان خیابانی ارکیده(روبروی منطقه۴)،بوستان کپشکن،روشنایی ساحل کپشکن،بوستان گلها (کامل)،محوطه داخل و بیرون گلزار شهداء ،بوستان حاشیه ای امام سجاد و نخلهای رویزوس پارک آکواریوم پيرامون روشنايی اقدام فوری و لازم شده است.
اين مقام مسئول پيرامون نور افشانی المانهای شهری گفت: المان بندرعباس كه مدت زيادی خاموش شده بود در حال حاضر روشن است و بر پهنه آبی خليج فارس خود نمايی می كند. شهردار بندرعباس مراقبت و مواظبت شهروندان از اقدامات انجام شده را همكاری و همراهی با مجموعه شهرداری دانست و بيان کرد: همه ی ظرفيت های ايجاد شده برای استفاده شهروندان است و شهرداری به عنوان خدمتگذار مردم در اين مسير گام برداشته است.
نوبانی در ادامه سخنان خود گفت: شهروندان در صورت مشاهده نقاط تاریک در سطح شهر درخواست رسيدگی خود را به سامانه ١٣٧بازرسی گزارش نمايند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار