رئیس حوزه هنری خراسان شمالی خبر داد؛
رئیس حوزه هنری خراسان شمالی از درخشش اعضای کارگاه های شعر این نهاد در دهمین جشنواره شعر دفاع مقدس خبر داد و گفت: ۴ نفر به بیست و سومین گنگره ملی شعر دفاع مقدس راه یافتند.
کد خبر: ۱۰۱۶۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴ 19 December 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی،اکرم صدیقی اظهار کرد: اعضای کارگاه‌های شعر حوزه هنری خراسان شمالی در دهمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان خوش درخشیدند و توانستند به مرحله کشوری راه پیدا کنند.

 

رئیس حوزه هنری خراسان شمالی ادامه داد: در این جشنواره که به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی برگزار شد ۴ نفر از شاعران و اعضای فعال کارگاه‌های شعر حوزه هنری توانستند، خوش بدرخشند و به بیست و سومین کنگره ملی شعر دفاع مقدس راه پیدا کنند.

 

وی با اشاره به اینکه در بخش کلاسیک «سید باقر سیدی‌زاده» موفق به کسب رتبه دوم شد، افزود: «علی داوری» نیز رتبه سوم را از آن خود کرد و «مرتضی گریوانی» هم در این بخش شایسته تقدیر شد.

 

صدیقی تصریح کرد: در بخش سپید نیز «علی اکبر جعفرزاده» رتبه دوم را به دست آورد و به مرحله کشوری راه یافت.

 

وی خاطرنشان کرد: دهمین جشنواره استانی شعر و داستان کوتاه با هدف نشر فرهنگ ایثار و شهادت دفاع مقدس و بخصوص ایجاد رقابت سالم بین نویسندگان و شاعران استان و کشف استعدادهای تازه و توجه به نوقلمان و آموزش و ارتقا سطح دانش نویسندگان و شاعران برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار