مدیرکل آموزش فنی ‌حرفه ای خراسان شمالی گفت: شهاب الدین گریوانی جوان ماهر این استان در مرحله کشوری نوزدهمین مسابقات ملی مهارت موفق به کسب عنوان دیپلم افتخار رشته فناوری های وب شد.
کد خبر: ۱۰۱۶۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 18 December 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی،فرج اله راد اظهار داشت: این مسابقات به میزبانی استان خراسان رضوی در شهر مشهد برگزار شد.

 

وی افزود: امسال ۱۲ نفر از هنرآموزان استان در ۱۰ رشته به مرحله کشوری این رقابت ها اعزام شدند که تاکنون سه نفر موفق به دریافت مدال و ۲ نفر هم موفق به دریافت دیپلم افتخار شده اند. 

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: جوانان ماهر استان در مرحله کشوری مسابقات ملی مهارت تاکنون موفق به کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره، یک مدال برنز و ۲ دیپلم‌افتخار شده اند.

 

وی اظهار داشت: امیرحسین وحید، کارآموز مانه و سملقانی در رشته تعمیر ونگهداری ماشین آلات سنگین موفق به کسب مدال طلا شد، همچنین امین باقرزاده کارآموز اسفراینی هم در رشته کاشیکاری دیوار و کف موفق به کسب مدال نقره شد، ابراهیم انصاری کارآموز فاروجی هم در رشته آجر چینی موفق به کسب مدال برنز شد و مهرداد شیروانی هم در رشته راهکارهای نرم افزاری برای تجارت موفق به کسب دیپلم افتخار مسابقات شد. 

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی افزود: مسابقه ملی مهارت سالی یک بار برگزار می شود و نوزدهمین دوره از این رقابت ها در سال جاری به علت شرایط شیوع کرونا، در استان های مختلف در حال برگزاری است. 

 

راهیابی ۳ مهارت‌آموز استان به اردوی آمادگی رقابت های چین

پیش از این معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی گفته بود که تاکنون سه نفر از مهارت آموزان این استان که در رقابت‌های ملی مهارت حایز رتبه برتر شدند به اردوی آماده سازی رقابت جهانی چین راه یافته‌اند. 

 

جوادرضا پویافرد اظهار داشت: این مهارت آموزان با شرکت در اردوی آماده سازی، با برترین های کشور رقابت خواهند کرد و در صورت انتخاب در این رقابت ها به المپیاد جهانی چین اعزام می شوند.

 

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و میزان مشارکت اقتصادی در آن در سال های اخیر بیش از میانگین کشوری بوده است اما با توجه به پایین بودن سرانه درآمد خانوار، بیکاری پنهان و اشتغال ناقص در این استان زیاد است./ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار