استاندار ایلام؛
استاندار ایلام اظهار داشت : بنیاد برکت با مشارکت بخش خصوصی یک هزار و ۵۰ میلیارد تومان در این استان سرمایه گذاری کرده است.
کد خبر: ۱۰۱۶۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۳ 17 December 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام نیا افزود: توجه به مناطق محروم برای این نهادها در اولویت است که رسالت مهم آنان را نیز تحقق می بخشد.

وی گفت:بنیاد برکت بعنوان یک نهاد انقلابی در راستای توانمندسازی اقشار محروم جامعه با ارایه تسهیلات ارزان قیمت و ایجاد طرح اشتغالزایی خدمات ماندگاری انجام داده است.

استاندار ایلام مطرح کرد: مشارکت بنیاد برکت و نهادهای انقلابی در تکمیل زیرساخت های اربعین  می تواند خدمتی ماندگار برای زائران عتبات عالیات باشد چرا که حدود ۶ میلیون زائران عتبات عالیات در ایام اربعین که حدود ۶۰ درصد زائران ایرانی است از مرز مهران وارد عراق می شوند.

وی اظهار داشت: بنیاد برکت با مشارکت بخش خصوصی می تواند در راه اندازی کارخانه یخ و ایجاد سردخانه در مرز مهران که بویژه در ایام اربعین بسیار ضروری است اقدام کند که  تحقق این مهم از یکسو موجب برخوردار شدن استان و از سوی دیگر خدمتی به زائران عتبات عالیات است.

بهرام نیا افزود: بنیاد برکت می تواند در بخش تکمیل زیرساخت های اربعین در ایلام نیز تعیین کننده باشد، چرا که کارکرد ایلام بعنوان یک استان مرزی که قطب اربعین محسوب می شود یک کارکرد ملی است./ع

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار