وقوع 4 زمین لرزه در شهرستان داورزن و حوالی ریوش اگرچه موجب نگرانی مردم شد و آنها را راهی کوچه و خیابان کرد اما طبق ارزیابی امدادگران هلال احمر که تا صبح در کنار مردم بودند این زلزله ها هیچگونه خسارت جانی و مالی نداشت.
کد خبر: ۱۰۱۶۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳ 15 December 2021

به گزارش تابناک رضوی، ملیحه وطن سرپرست نمایندگی جمعیت هلال احمر داورزن گفت : شب گذشته اولین زمین لرزه در ساعت : 20:07 دقیقه به بزرگي 2.8 در مقیاس ریشتردر عمق 10 کیلومتری زمین بوقوع پیوست و همچنین زلزله های دیگری در ساعت های 20:12 ، 21:10 و 21:40 به ترتیب با بزرگی 3.1 و 3 و 3.1 بصورت متوالی داورزن را لرزاند.
وطن افزود: مردم پس از سومین زمین لرزه از مغازه ها و خانه ها خارج شده و سراسیمه بودند.
وی با اشاره به جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان داورزن گفت: با وجود اینکه سه مکان برای اسکان موقت زلزله زدگان، در نظر گرفته شد اما برخی مردم دیشب را تا سحر در داخل خودرو های شخصی و برخی در کوچه باغها در کنار آتش، به صبح رساندند.
سرپرست نمایندگی هلال احمر داورزن با اشاره به آماده باش همه نیروهای امدادی این شهرستان به دستور سرپرست جمعیت هلال احمر استان و بلافاصله پس از زلزله اظهار کرد: تیم های ارزیاب به مناطق مختلف زلزله زده اعزام و خوشبختانه تاکنون هیچگونه خسارتی از زمین لرزه گزارش نشده است.
وی افزود: طی شب گذشته تا صبح امروز چهارشنبه روستاهای کلاته، بهمن آباد، سویز، غنی آباد، دهنو، صدخرو، مزینان، بیزه و کاهک مورد ارزیابی قرار گرفتند.
سرپرست نمایندگی هلال احمر داورزن خاطرنشان کرد: تمامی تیم های امدادی همچنان برای کمک رسانی به مردم در محل این شعبه در آماده باش کامل هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار