معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: طرح تشدید نظارت و بازرسی از بازار به مناسب شب یلدا از امروز-سه شنبه- آغاز شد و در آن نحوه عرضه مایحتاج مردم رصد می شود.
کد خبر: ۱۰۱۵۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱ 14 December 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی،علی وفاخواه اظهار داشت: در طرح نظارت و بازرسی ویژه شب یلدا، گشت های مشترک از حوزه بهداشت، اتاق اصناف، اتحادیه ها و نیز تعزیرات حکومتی بر نحوه عرضه کالاها و اجناس مورد نیاز مردم نظارت می کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: نظارت بر بازار با اولویت کالاهایی چون میوه، تره بار، شیرینی، شکلات، آجیل و خشکبار انجام می شود و تا پایان آذرماه جاری ادامه دارد.

 

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی خاطرنشان کرد: بازرسان در ۲ نوبت صبح و عصر در بازار حضور دارند.

 

وی افزود: با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی پاییز و قرار داشتن در آستانه شب یلدا، تقاضا برای خرید میوه، آجیل و خشکبار، طلا، و بدلیجات بیشتر شده است از این رو طرح تشدید بازرسی و نظارت اجرا می‌شود.

 

وی گفت: مردم تخلفات اقتصادی بویژه گران فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور را گزارش کنند تا در اسرع وقت و با اولویت مورد رسیدگی قرار گیرد. 

 

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی افزود: در این طرح، شکایت ها از اصناف و تخلفات اقتصادی بازار با اولویت مورد رسیدگی قرار می گیرد./ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار