صد روز با دولت مردم/
رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و سوریه و عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران گفت: نباید از دولت انتظار حل مشکلات اقتصادی کشور در کوتاه مدت را داشت از این رو باید برای ایجاد ثبات اقتصادی به دولت فرصت دارد.
کد خبر: ۱۰۱۵۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱ 12 December 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، «کیوان کاشفی» اظهار داشت: قضاوت در رابطه با عملکرد اقتصادی دولت در مدت کوتاهی که به روی کار آمده است منطقی نیست؛ زیرا برنامه ریزی‌های اقتصادی در کوتاه مدت اثر گذار نیستند.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد ایران در سه دهه گذشته مشکلات اساسی داشته است، گفت: مشکلات اقتصادی ایران در ۱۰ سال گذشته با توجه به تحریم‌های مختلف و فلج کننده تشدید شده است.

عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران، توضیح داد: کار دولت فارغ از آنکه چه کسی هدایت آن را بر عهده دارد در شرایط فعلی برای مدیریت اقتصاد بسیار دشوار خواهد بود.

کاشفی توضیح داد: به نظر می‌رسد که دولت کنونی در چهار سال پیش رو در بهترین شرایط باید تمام توان خود را صرف ایجاد ثبات در بازار و کنترل تورم کند و در دوره بعدی به فکر بهبود شرایط باشد.

وی به راهکار‌های کوتاه مدت برای بهبود شرایط بازار نیز اشاره کرد و گفت: در شرایط فعلی تنها راهکاری که برای کنترل مشکل‌های اقتصادی می‌تواند انجام داد، رسیدن به موفقیت در سیاست خارجی است.

رییس اتاق بازرگانی ایران در بخش دیگری از صحبت‌های خود از دولتمردان خواست که برنامه‌های مدون و دراز مدت خود در زمینه اقتصادی در قالب یک سند مدون ارائه دهند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار