معاون اجرایی دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه:
معاون اجرایی دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه به میزبانی این دانشگاه در برگزاری دومین جشنواره ایثار دانشجویی دانشگاه‌های علمی کاربردی کشور اشاره کرد و گفت: تاکنون ۲۱۳ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.
کد خبر: ۱۰۱۵۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹ 12 December 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، داریوش غفاری در نشستی خبری با بیان اینکه فراخوان این جشنواره از هفته دفاع مقدس آغاز شده، اظهار کرد: دومین جشنواره فرهنگی هنری ایثار دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی کشور به میزبانی کرمانشاه در حال برگزاری است.

وی افزود: برگزاری این جشنواره امسال هم به دلیل شیوع بیماری کرونا به شکل مجازی و در شش بخش مختلف در حال پیگیری است.

معاون اجرایی دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه نمایشنامه نویسی، فیلم نامه نویسی، داستان کوتاه، شعر، عکس و پوستر را شش بخش جشنواره امسال اعلام کرد.

وی از ارسال ۲۱۳ اثر به دبیرخانه این جشنواره واقع در واحد علمی کاربردی استان کرمانشاه خبرداد و گفت: این تعداد آثار توسط ۱۰۴ شرکت کننده از ۱۹ استان کشور به این جشنواره ارسال شده است.

غفاری خاطرنشان کرد: داوری این آثار در مرحله پایانی قرار دارد که آثار برتر هر بخش در مراسم اختتامیه جشنواره که ۱۳ دی در کرمانشاه برگزار خواهد شد، معرفی می‌شوند.

به گفته این مسئول، این جشنواره مختص دانشجویان دانشگاه‌های علمی کاربردی سراسر کشور است.

وی با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا باعث شد تا این جشنواره به شکل مجازی برگزار شود، گفت: هرچند کرونا فعالیت‌های فرهنگی را تحت تاثیر خود قرار داد، اما آن‌ها را تعطیل نکرد و تنها رویکرد‌ها تغییر یافت، بگونه‌ای که از شکل حضوری به مجازی تغییر پیدا کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار