مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی از اجرای پروژه گازرسانی به روستاهای رباط جز و مشکان شهرستان خوشاب خبر داد و گفت: یک‌هزار و 300 روستای استان از نعمت گاز بهره‌مند نیستند.
کد خبر: ۱۰۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۰ 04 March 2015
به گزارش خبرگزاری تابناک خراسان رضوی به نقل از فارس، حبیب‌الله صادقی امشب در نشست تخصصی بررسی مشکلات شهرستان خوشاب با بیان اینکه فاز نخست گازرسانی به این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است، اظهار داشت: در این فاز روستاهای رباط جز و مشکان از این شهرستان گازرسانی می‌شوند که با اجرای این پروژه جمعیتی بالغ بر 3 هزار 100 خانوار از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه به اعتباری بالغ بر 16 میلیارد تومان نیاز است، تصریح کرد: با اجرای این پروژه شاخصه بهره‌مندی این شهرستان از نعمت گاز از صفر به حد قابل قبولی می‌رسد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با بیان اینکه پروژه گازرسانی به شهرستان خوشاب در سه سال گذشته آغاز شده است، ادامه داد: با اجرای پروژه گازرسانی به روستاهای رباط جز و مشکان، 9 روستای دیگر از این نعمت بهره‌مند می‌شوند.

صادقی با بیان اینکه یک‌هزار و 300 روستای استان از نعمت گاز بهره‌مند نیستند، ادامه داد: برای اجرای پروژه گازرسانی به این روستاها به اعتباری بالغ بر 320 میلیارد تومان نیازمندیم که در طرحی این میزان پروژه به وزارت نفت اعلام شده که امیدواریم میزان قابل توجهی از آن به تصویب برسد.

وی با بیان اینکه شرکت گاز استان مشکلی در اجرای پروژه‌های گازرسانی ندارد، گفت: مشکلات ما همه در بحث تامین اعتبارات است و این مشکل باید از طریق مرکز و وزارتخانه حل شود.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با بیان اینکه در صورت تامین اعتبارات از طریق وزارتخانه پروژه‌های گازرسانی در استان وارد فاز اجرایی می‌شود، افزود: از زمان تعیین پیمانکار و آغاز پروژه یک سال وقت برای اتمام آن نیاز است که ما امیدواریم پروژه‌های گاز رسانی در خوشاب نیز هر چه زودتر تامین اعتبار و تعیین پیمانکار شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار