رئیس کمیته ارزیابی ستاد کرونا خراسان شمالی گفت: تعداد کل مراجعه کنندگان به مراکز درمانی استان از اسفند ماه سال ۹۸ تا کنون بیش از ۳۲ هزار نفر بوده که ۲ هزار و ۶۴ نفر فوت شده‌اند.
کد خبر: ۱۰۱۵۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷ 11 December 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، طاهر رستمی، پیش از ظهر شنبه در ستاد مدیریت کرونا خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تعداد کل مراجعه کنندگان به مراکز درمانی استان از اسفند ماه سال ۹۸ تا کنون بیش از ۳۲ هزار نفر بوده که متأسفانه ۲ هزار و ۶۴ نفر بر اثر این بیماری فوت شده‌اند.

 

رئیس کمیته ارزیابی ستاد کرونا خراسان شمالی ادامه داد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون بیش از ۲۷۰ هزار بازدید توسط کمیته‌های مسئول ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در سطح استان در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شده است.

 

سید جواد پورنقی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت: خراسان شمالی در میزان واکسیناسیون در رتبه نخست کشور قرار دارد.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ادامه داد: آمار و ارقام نشان می‌دهد واکسیناسیون در کاهش ابتلاء و مرگ و میر مؤثر بوده است.

 

وی بیان داشت: نمودار روند شیوع بیماری کرونا در استان نزولی است اما عادی سازی منجر به افزایش شیوع بیماری خواهد شد و مردم باید همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار