استاندار ایلام؛
استاندار ایلام بیان کرد: زیرساخت های پایانه مرزی مهران با کمک همه دستگاه های اجرایی و همکاری مردم برای خدمت به زائران عتبات عالیات تجهیز خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۱۴۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 10 December 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا گفت:مهران قدمگاه عاشقان اهل بیت و مدخل خادمان امام رضا(ع) است و جوانان زیادی در این سرزمین جانانه در برابر دشمن بعثی شهید شدند.

وی افزود: برای تامین آب پایانه مرزی مهران و تکمیل زیر ساخت ها از جمله راه های ارتباطی همه مدیران دستگاه های اجرایی باید پای کار باشند.

استاندار ایلام ادامه داد:: طی هفته گذشته دیداری با دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور برای بهره برداری از منطقه آزاد مهران انجام گرفته است.

وی مطرح کرد: امروز با توجه فشارها و هجمه های زیاد اقتصادی که علیه کشور ایجاد شده اما کشور از آرامش بسیار خوبی بهره مند است.

وی گفت: تحریم های ظالمانه جبهه استکبار با وجود خلاقیت جوانان و اهتمام مسوولان خنثی شده و کشور در طول سال های پس از انقلاب از پیچ های سخت نیز عبور کرده و به سمت پیشرفته و اعتلا در حرکت است.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: نظارت بر توزیع نان، بازرسی مستمر بازار و رصد و پایش روزانه قیمت کالا را در دستور کار قرار دهند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار