استاندار ایلام با اشاره عملکرد فرمانداران و تشریح پتانسیل های هر شهرستان و اقدامات انجام شده آنان در دوره تصدی، گفت: فعالیت های انجام شده فرمانداران نشان دهنده تلاش همه آنان برای خدمت رسانی به مردم و توسعه شهرستان است
کد خبر: ۱۰۱۴۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷ 06 December 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام نیا در نشست با فرمانداران اظهار داشت: ارجاع امور مردم و رفع مشکلات آنان توسط فرمانداران یک موهبت الهی است که باید همه فرمانداران برای رفع مسایل و مشکلات مردم اهتمام داشته باشند.

وی افزود: یکی از ملاک های ارزشیابی فرمانداران مدیریت بر شهرستان بصورت خودگردان است و فرماندارانی می توانند بخوبی شهرستان ها را اداره کنند که ظرفیت ها و پتانسیل ها آن شهرستان را شناخته و برنامه مشخصی در راستای توسعه آن شهرستان داشته باشند.

استاندار ایلام تاکید کرد: هر استان و شهرستانی دارای ظرفیت های متفاوتی نسبت به سایر استان ها و شهرستان هاست و هر مدیری که بتواند ظرفیت های بالقوه و موجود آن را بالفعل کند و در اختیار مردم و در مسیر توسعه قرار دهد، موفق عمل کرده است.

بهرام نیا در ادامه ظرفیت ها و پتانسیل های ایلام را در تمامی حوزه ها نظیر کشاورزی، دامپروری، اقتصادی و سرمایه گذاری بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: بخش زیادی از این ظرفیت ها بالفعل شده و بخش های باقیمانده نیز باید با برنامه ریزی مسنجم، پیگیری مستمر فرمانداران برای خدمت به مردم با وجود حفظ زنجیره ارزش بالفعل شود.

وی مدیریت در نظام اسلامی را به مثابه یک دو ماراتن عنوان کرد و افزود: همه ما در بخش های مختلف دولت و نظام خدمت کردا ایم و تنها با تغییرات مدیریتی، پرچم خدمت به مردم از یک مدیر به مدیر دیگری واگذار می شود لذا تغییرات در هر حوزه مدیریتی نباید از فعالیت و کار جهادی هر مدیر در خدمت رسانی به مردم خللی وارد کند.

استاندار ایلام با اشاره عملکرد فرمانداران و تشریح پتانسیل های هر شهرستان و اقدامات انجام شده آنان در دوره تصدی، گفت: فعالیت های انجام شده فرمانداران نشان دهنده تلاش همه آنان برای خدمت رسانی به مردم و توسعه شهرستان است.

بهرام نیا در بخش دیگری از سخنان خود بر رفع مشکلات معیشتی مردم تاکید کرد و افزود: نظارت بر بازار بصورت میدانی با همه توان و خدمات رسانی به مردم با همه ظرفیت در دستور کار همه فرمانداران باشد.

وی ابراز امیدواری کرد: با همکاری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، نمایندگان مردم در مجلس و استفاده از نظرات نخبگان و مردم روند توسعه و پیشرفت استان با شتاب بیشتری دنبال شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار