کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند افزایشی دما در مناطق مختلف در خراسان رضوی تا روز‌های میانی هفته آینده ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۱۳۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵ 05 December 2021

به گزارش تابناک رضوی، زهرا آهنگرزاده کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه روند افزایشی دما در مناطق مختلف در خراسان رضوی تا روز‌های میانی هفته آینده ادامه یافته و حدود ۱۰ درجه افزایش خواهد یافت، گفت: بیشینه دمای امروز مشهد ۸ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که نسبت به دیروز یک درجه افزایش دارد و این رقم تا روز دوشنبه هفته آینده به ۱۷ درجه خواهد رسید.

وی کمینه دمای دیشب مشهد را ۳ درجه زیر صفر عنوان کرد و گفت: کمینه دمای هوای مشهد طی این مدت به تدریج افزایش یافته و به بالای صفر می‌رسد که برای اواسط هفته آینده بین ۵ تا ۶ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است.

وی اظهار کرد: برای امروز و فردا جوی پایدار در خراسان رضوی حاکم خواهد بود و طی این مدت افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در مشهد ادامه خواهد داشت.

آهنگرزاده گفت: از روز یکشنبه هفته آینده افزایش ابرناکی همراه با احتمال بارش‌های پراکنده به ویژه برای مناطق غربی خراسان رضوی پیش‌بینی شده است.

گفتنی است؛ فریمان با کمینه دمای ۸ درجه زیر صفر و سبزوار با بیشینه دمای ۱۱ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند و بیشترین شدت وزش باد نیز طی این مدت در سبزوار با سرعت ۲۹ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار