رئیس هیات بسکتبال استان کرمانشاه:
رئیس هیات بسکتبال استان کرمانشاه از شرکت دو تیم از کرمانشاه در رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۱۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳ 27 November 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،کرم احمدیان با اشاره به حال خوب این روز‌های بسکتبال کرمانشاه، اظهار کرد: باتوجه به در پیش بودن رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال، کرمانشاه احتمالا با دو تیم در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

وی افزود: علاوه بر تیم خانه بسکتبال، تیم مقاومت بسیج هم برای شرکت در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده است.

رئیس هیات بسکتبال کرمانشاه با یادآوری حضور تیم خانه بسکتبال کرمانشاه در رقابت‌های لیگ دسته اول سال گذشته، عنوان کرد: این تیم فصل گذشته در رقابت‌های لیگ دسته اول با یک ترکیب کاملا جوان و بومی با شایستگی توانست از مرحله مقدماتی و مرحله اول حذفی به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد و در جمع هشت تیم برتر قرار گیرد، اما در نهایت به علت بکارگیری یک سرباز ورزشکار از ادامه حضور در این لیگ خط خورد، درحالیکه می‌توانستیم روی سکو هم قرار بگیریم.

وی اضافه کرد: تیم خانه بسکتبال کرمانشاه برای فصل پیش روی رقابت‌های لیگ دسته اول باز هم از همان ترکیب سال گذشته خود استفاده خواهد کرد

احمدیان در ادامه با تاکید بر لزوم حمایت مسئولین از این تیم، عنوان کرد: هدف ما از شرکت در رقابت‌های لیگ زنده نگه داشتن این رشته در استان، جذب بسکتبالیست‌های مستعد و جوان و معرفی آن‌ها به بسکتبال کشور است، اما متاسفانه بودجه‌ای بسیار ناچیز در مقابل سایر تیم‌های شرکت کننده داریم و اسپانسر‌ها هم پای کار نمی‌آیند.

وی با اشاره به حضور چهار تیم از کرمانشاه در رقابت‌های لیگی فصل گذشته بسکتبال، عنوان کرد: امسال هم علاوه بر این دو تیم دسته اولی، یک تیم دسته دومی بانوان را نیز در لیگ خواهیم داشت.

رییس هیات بسکتبال استان در ادامه شرایط این روز‌های بسکتبال کرمانشاه را خوب توصیف کرد و گفت: طی یکسال گذشته دو دعوتی پسران به اردو‌های تیم ملی داشتیم و ۱۰ بازیکن هم از استان ما در لیگ‌های مختلف بسکتبال حضور داشتند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار