با مشارکت شهرداری اردبیل برگزار شد؛
امیر سرتیپ دوم علی مجدآرا با قدردانی از حضور گرم خانواده های اردبیلی در پیاده روی که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس به ما نشان داد که دشمن شناس باشیم و ما نیز دشمنان خود را به خوبی شناختیم.
کد خبر: ۱۰۱۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶ 26 September 2015

همایش پیاده روی خانوادگی با مشارکت شهرداری اردبیل به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور و جمعی از مسوولان استانی و کشوری در کنار استقبال پرشور شهروندان اردبیلی در دور دریاچه شورابیل برگزار شد.

همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش تابناک اردبیل،دکتر حمید لطف اللهیان در جریان مراسمی که به همین مناسبت در جوار یادمان شهدای گمنام اردبیل در ساحل دریاچه شورابیل برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: امروز شاهد استقبال پرشور خانواده های محترم از همایش پیاده روی همگانی هستیم.

همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس

شهردار اردبیل مجموعه شهرداری را نهادی فرهنگی و اجتماعی دانست و تصریح کرد: طبیعی است که این نهاد در اجرای تمامی برنامه هایی که به نوعی در ارتقای کیفیت زندگی و سلامت شهروندان تأثیرگذار می باشد، مشارکت کرده و برنامه ریزی کند.

همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس

لطف اللهیان اجرای مسیر ویژه پیاده روی در رینگ دور دریاچه شورابیل را از جمله اقدامات شهرداری اردبیل بیان کرد که با هدف ارتقای سلامت عمومی جامعه صورت گرفته است.

همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس

وی نقش شهرداری در ارتقای کیفیت زندگی شهروندان با ورود حرفه ای و همچنین ابتدایی به مقوله ورزش را خاطرنشان کرد و افزود: حضور تیم محبوب شهرداری اردبیل در بازی های دسته یک لیگ فوتبال کشور خود نمونه ای از فعالیت های حرفه ای ورزشی این شهرداری می باشد.

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور نیزدر این مراسم طی سخنانی با یادآوری رشادت ها و جانفشانی ها رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: درسی که از دفاع مقدس گرفتیم این بود که اتحاد و همبستگی مردم عزیز ما بالا رفت.

همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس

امیر سرتیپ دوم علی مجدآرا افزایش اعتماد به نفس و اقتدار ملی را از نتایج دفاع مقدس برشمرد و تصریح کرد: به رغم تلاش دشمن برای اختلاف افکنی در بین اقوام و مذاهب مختلف در کشور ما، به لطف خداوند متعال و در سایه هوشیاری مردم تنها کشوری در منطقه هستیم که امنیت کامل در آن حاکم است.

همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس

وی با قدردانی از حضور گرم خانواده های اردبیلی در پیاده روی که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس به ما نشان داد که دشمن شناس باشیم و ما نیز دشمنان خود را به خوبی شناختیم.

همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدسهمایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدسهمایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدسهمایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدسهمایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدسهمایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدسهمایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدسهمایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدسهمایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدسهمایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدسهمایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدسهمایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدسهمایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدسهمایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدسهمایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدسهمایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدسهمایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدسهمایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس


ساخت 3 هزار سالن ورزشی توسط بسیج با هدف توسعه ورزش های همگانی

رئیس سازمان تربیت بدنی بسیج کشور نیز در جریان برگزاری مراسم پایانی پیاده روی خانوادگی در دور دریاچه شورابیل، طی سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره بیش از 200 هزار شهید انقلاب، به نقش مهم مربیان آموزش ورزش در دوران دفاع مقدس اشاره کرد.

همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس

سردار کاظم یزدانی تصریح کرد: مربی های آموزشی از ابتدای انقلاب چه در پشت جبهه و چه در پادگان های آموزشی برای آموزش رزمندگان عزیز برنامه های مفصلی را در قالب گروه های صبحگاهی و شامگاهی تدارک می دیدند.

همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس

وی ادامه داد: ورزش از اول انقلاب نقش خود را در کشور عزیزمان ایفا کرده است و اکنون نیز به لطف خداوند متعال چه در بخش توسعه ورزش قهرمانی و چه در بخش توسعه ورزش های همگانی کارهای خوبی شکل گرفته است.

همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس

سردار یزدانی خاطرنشان کرد: در برنامه 5 ساله پنجم که ما در انتهای آن به سر می بریم، حدود 3 هزار سالن ورزشی از سوی بسیج برای امر توسعه ورزش همگانی احداث شده و اکثر این سالن ها در مناطق محروم و خارج از محل های نظامی به بهره برداری رسیده است.

رئیس سازمان تربیت بدنی بسیج کشور متذکر شد: در کنار این اقدامات، تربیت نیروی انسانی متخصص و مدیران و مربیان ورزشی مورد نیاز در حوزه ورزش از دیگر اقدامات مهم بسیج در حوزه توسعه ورزش می باشد.

همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس

وی بیان کرد: بر اساس آنچه که مقام معظم رهبری در بحث نشاط و شادابی جامعه از ما انتظار دارند، ما دست اندر کاران در تلاش هستیم تا امکانات و زیرساخت های توسعه ورزش های همگانی را بوجود بیاوریم.

یزدانی برگزاری همایش های همگانی ورزشی را در جهت ترغیب و تشویق شهروندان به سمت ورزش دانست و اظهار کرد: از شهروندان عزیز انتظار داریم حداقل در طول هفته سه بار به چنین ورزش هایی بپردازند.

همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش تابناک اردبیل، اجرای ورزش باستانی زورخانه ای و مداحی از دیگر بخش های مراسم پایانی همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در ساحل دریاچه شورابیل بود و جوایز اختصاص یافته به این همایش نیز بر اساس اطلاعیه اعلام شده از سوی سازمان ورزش و جوانان استان، پس از قرعه کشی در سایت این سازمان درج خواهد شد.

همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدسهمایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدسهمایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدسهمایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدسهمایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدسهمایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدسهمایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدسهمایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار